Full version: Könsfördelning
Dzad
Tycker själv såna här röstningar är lite småtråkiga, men i brist på annat att göra ikväll skriver jag en ändå.
Kan tro att det är en hel del fler kvinnor här än män, men ligger vi på 70/30% eller finns det ännu mindre av oss män/pojkar här?
lotta_
En signatur kan dölja vad som helst. Jag är i alla fall KVINNA. smile.gif
lolo
Jag gissar på fördelningen "70/30", dvs 70 % kvinnor och 30 % män. Kanske klämmer nån "könsosäker" person in sig också! laugh.gif
amaira
"Vet inte riktigt" biggrin.gif smile.gif

Det kliade i fingrarna att klicka där, men det gjorde jag inte, så det är inte jag. laugh.gif
Kattgräs
CITAT (amaira @ 18-11-2004, 20:42)
"Vet inte riktigt"  :D  :)

Det kliade i fingrarna att klicka där, men det gjorde jag inte, så det är inte jag.  :lol:

Det kliade i fingrarna här också! biggrin.gif
Men det är inte jag heller. Fast det spelar ju ingen roll. Egentligen.

Nu ser det ut som om vi kvinnor är många, många fler. Ovanligt för ett Internetforum! smile.gif
Berith
100% kvinna! wink.gif

den där som inte vet är väl Uno... bytte inte han kön häromdan? unsure.gif tongue.gif
uno
CITAT (Berith @ 18-11-2004, 22:28)
100% kvinna! wink.gif

den där som inte vet är väl Uno... bytte inte han kön häromdan? unsure.gif tongue.gif

Vännen min. Läste Du inte mitt svar på detta, att det gamla könet är kvar.
wolkenkrabber
jag vara man senart jag kollade
Berith
CITAT (uno @ 19-11-2004, 08:33)
100% kvinna!  ;)

den där som inte vet är väl Uno... bytte inte han kön häromdan?  :unsure:   tongue.gif

Äsch... skojade ju bara sleep.gif

biggrin.gif
torvan
wacko.gif blev lite osäker... gjorde ett test när jag utreddes efter en olycka och efteråt skrattade terapeuten och sa att jag var tiil 99% man! En fråga var vad jag skulle göra om jag kom hem och det var översvämning i köket. Svarade att jag snabbt skulle kolla om jag kunde stoppa läckan annars skulle jag gå till källaren och stänga av huvudkranen. Så svarar 99% av alla män medan lika många kvinnor svarar att dom ringer sin man, fastighetsskötaren eller nån annan som kan hjälpa dom. Jag är faktiskt glad att det är "lite karl" i mig såna gånger laugh.gif torvan
uno
CITAT (Berith @ 19-11-2004, 08:37)
CITAT (uno @ 19-11-2004, 08:33)
100% kvinna!  wink.gif

den där som inte vet är väl Uno... bytte inte han kön häromdan?  unsure.gif   tongue.gif

Äsch... skojade ju bara sleep.gif

biggrin.gif

rolleyes.gif fattar jag väl.
amaira
CITAT
jag vara man senart jag kollade
laugh.gif laugh.gif betryggande, wolkenkrabber, då ver jag att du inte tagit fel laugh.gif .

CITAT
En fråga var vad jag skulle göra om jag kom hem och det var översvämning i köket. Svarade att jag snabbt skulle kolla om jag kunde stoppa läckan annars skulle jag gå till källaren och stänga av huvudkranen. Så svarar 99% av alla män medan lika många kvinnor svarar att dom ringer sin man, fastighetsskötaren eller nån annan som kan hjälpa dom. Jag är faktiskt glad att det är "lite karl" i mig såna gånger

Jasså... Jag kanske skulle ha klickat på "vet inte" i alla fall då... huh.gif

99% karl ... Ähum, Torvan.. är du karl eller kvinna annars... ???
Gissar på kvinna tongue.gif . Eller ... är det du som tryckte på "vet inte" ?? tongue.gif

Nåja, man kan inte veta allt här i världen sleep.gif , man får försöka klara sig ändå.

/amaira.
torvan
Jag hoppas att min man tycker att jag är kvinna nog! tongue.gif torvan
amaira
Ja, EN procent är icke att förakta wub.gif ! tongue.gif
Tesa
Va kul...tänkte på en sån här omröstning (men tyckte att det fick räcka med att jag var nyfiken på åldern... rolleyes.gif) ....men jag funderade också på just dessa 3 alternativ... laugh.gif
Håkan
Ja, jag vet inte för jag skulle bara kolla resultatet därmed hade jag röstat stod det, tänk om det blev fifty fifty..............*H
Kattgräs
CITAT (torvan @ 19-11-2004, 08:56)
wacko.gif blev lite osäker... gjorde ett test när jag utreddes efter en olycka och efteråt skrattade terapeuten och sa att jag var tiil 99% man! En fråga var vad jag skulle göra om jag kom hem och det var översvämning i köket. Svarade att jag snabbt skulle kolla om jag kunde stoppa läckan annars skulle jag gå till källaren och stänga av huvudkranen. Så svarar 99% av alla män medan lika många kvinnor svarar att dom ringer sin man, fastighetsskötaren eller nån annan som kan hjälpa dom. Jag är faktiskt glad att det är "lite karl" i mig såna gånger laugh.gif torvan

Då är väl jag också man, om man ska gå efter de kriterierna. Lite fördomsfullt av terapeuten tycker jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon