Full version: Finn fem fel
magiana
Det är nånting som är fel på den här bilden:

Det finns åtminstone två svar. Jag tror inte att det är så svårt, men vem blir först med det rätta svaren? Vinsten: ära och berömmelse!
yla
inte lätt alls men kanske att trädet ramlat ner lite över vovven
tycker att de skulle vara en stam bara
men vet ej säkert unsure.gif
Tesa
Skugga faller åt två håll.....
flower
trädet planterat för nära huset.. kanske?
flower
hund som ligger fastkedjad i solen utan vatten..
Berith
trädet är uppochner...? blink.gif
lotta_
spaljen på bron ...

för kort stupränna....
Betty
Om jag förstår saken rätt så bor du i Åkersberga... Ingen snö på bilden??? Trodde hela stockholmsområdet var snöklätt... huh.gif
Hannele
1) Bänken står i skugga.
2) Inget klättrar på spaljén.
3) Någon annan än jag har beskurit trädet... laugh.gif
4) Hund ska inte kissa på träd.
5) För lite perenner.
Betty
CITAT (Hannele @ 19-11-2004, 19:53)
4) Hund ska inte kissa på träd.

...den gör inte det heller... Hundar kissar inte liggande... laugh.gif tongue.gif
magiana
biggrin.gif Roliga svar ni har!

Flower hade iallafall det första svaret rätt! Grattis!!

Trädet ska föreställa ett körsbärsträd men står bara drygt en halvmeter från huset. Ooops... Hur har den som planterat tänkt sig att det skulle få plats?

Hanneles tredje svar var också vad jag tänkt mig. Grattis på dig med!!

Bilden är från min egen trädgård och det här är alltså vad jag "ärvde" när jag flyttade hit förra vintern. Det finns fler liknande exempel här men det här var det värsta.

Det är förra hyresgästen som har stympat trädet så det hade nästan dött när jag tog bilden. Nu har jag avslutat hans stympning. Jag tänker ha klematis där istället. *ser framför mig skyar av klematis som hänger ner från kronan*

CITAT
Om jag förstår saken rätt så bor du i Åkersberga... Ingen snö på bilden??? Trodde hela stockholmsområdet var snöklätt...

biggrin.gif biggrin.gif
yla
alltså känner mej lite stolt ändå för de enda jag kunde se va att de va fel på trädet

o de va ju rätt eller hur

fast jag visste inte va de va ,,,men känslan gav mej ändå att de va fel

tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif huh.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon