|
Hej på er ... Nu har dem små blivit 3 dagar och lite gott hull har dem fått För det är allt lite mere att fota efter några dagar 1 Kille & 1 Tjej blev det vet ej ännu om dem är Exotic eller Perser Flera bilder på dem små ,,^..^,,
Så ljuvliga! Tack snälla för bilderna, det kommer väl fler? Mvh Fenja
wolkenkrabber
21-11-2004, 00:36
fina små saker det dära men den som kollar mot sida... den man ser andiktet på.. ser ut som om den sprungiot in i väggen, fast perser e ju sådana
Tack ...och visst kommer det flera bilder på dem ,får bli en liten följetång jepp lite platta är dem Exotic
HIhi, sådana små troll!
Caprice
21-11-2004, 10:49
Va sööta de är..! Caprice
Söta - nja.. Fula - nja... Fulsnygga - JA ....
( * ... törs jag tala om att de ser precis ut som mina musungar på den tiden jag hade såna...  . Ecotic kanske klarar det, men klarar katterna det... ??? Nä, det är bäst jag är "snäll", jag tycker ju att de är söta, jag har alltid älskat möss och råttor...  * ) Vilka småkryp! /amaira.
Bjäbban
21-11-2004, 17:38
Underbara Och sötare för var dag! Ser fram imot fler bilder!
pisanggoreng
21-11-2004, 18:31
CITAT (Exotic @ 21-11-2004, 00:28) Hej på er ...
Nu har dem små blivit 3 dagar och lite gott... Oops, jag trodde först det var små apor...
*Felix matte*
21-11-2004, 21:38
Sulawesii
22-11-2004, 11:04
Dom små nissarna!! UjUjUjUj! Åh, jag skulle vilja känna på deras päls!
Kaktus-kanske
22-11-2004, 11:13
Hehe små panda ungar kunde man tro att de var  (På sidan 2 i ditt album längst ner har du en bild på 2 andra (ras/er) katter, vad för någon om man får fråga?)
CITAT (Kaktus-kanske @ 22-11-2004, 11:13) Hehe små panda ungar kunde man tro att de var  (På sidan 2 i ditt album längst ner har du en bild på 2 andra (ras/er) katter, vad för någon om man får fråga?) Det är Norsk Skogkatt Visst är dem läckra oxå.. Den stora killen "Braute" var min stora Kärlek Hej Hop Exotic
Sen Tack alla för era Gulliga inlägg om dem små Tollledoo Exotic
Kaktus-kanske
23-11-2004, 10:18
Jag trodde just så En ståtlig sådan!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|