|
LillaTiger
21-11-2004, 11:19
LillaTiger
21-11-2004, 11:32
Jag tyckte att den va rolig.. det stämmer så bra på slutet..  Hihi
Christoffer
21-11-2004, 12:37
Det var svårt att välja ett djur man hatar, men det fick bli pitbull, eftersom jag inte gärna vill bli biten av en sådan. Men pitbullar kan vara fina de också.
Susanne i Linköping
21-11-2004, 12:58
Det är väl inget svårt att komma på ett djur man hatar??? Spinn, sorgmygg, kålmask, ullöss, knäpparlarv, trips...
pisanggoreng
21-11-2004, 13:03
I "verkligheten" är jag smart, snygg och korkad. Hur nu den första och sista egenskapen går ihop.
I verkligheten är jag igentligen: stor, rolig, äcklig  Ha, ha!
Dyr jeg hater er ------ snegler de spiser på mine Hostaer
hatobjekt nr. 1 = fästingar!!!!
Eva i Skåne
21-11-2004, 13:24
jag hade fästingen som hatobjekt o då blev de såhär Du tycker att du själv är: tyst, egensinnig, äcklig Andra tycker att du är: vacker, tyst, smyger I verkligheten är du igentligen: ärlig, klurig, suger
Det funkade ju inte.  Fick inte upp nåt resultat ju.
*Laika*
22-11-2004, 07:15
Om man ska gå efter Oldwolfies resultat, för dom har stängt testet verkar det som, så vart mitt resultat rätt nedslående.
Att jag tycker jag är : Mjuk, lekfull och kelig
andra tycker att jag är : hårig, lättlärd och lugnande
fast jag i själva verket skulle va : skräckinjagande, folkilsken och stor
Mina svar va katt, hund och Rotweiler (ursäkta stavningen)
mvh. Laika
LillaTiger
22-11-2004, 12:16
servern har varit avstängd i natt.. men nu ska den funka igen. =)
CITAT (Christoffer @ 21-11-2004, 12:37) Det var svårt att välja ett djur man hatar, men det fick bli pitbull, eftersom jag inte gärna vill bli biten av en sådan. Men pitbullar kan vara fina de också. vilket djur vill Du helst bli biten av?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|