Full version: Album
Boxer
Nu har jag äntligen klurat in ett gäng bilder i mitt album.
Välkommen att kika in.
Mina sommarblommor

Det blev snabbt fullt, så jag måste tänka på att inte göra för stora bilder nästa gång. blink.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Om du vill ha mer utrymme så är det bara att maila Ingemar. Du kan snabbt fylla i ett formulär ifall du klickar på "kontakta administratören" när du är inloggad i ditt album, ofta går det ganska snabbt att få mera plats i albumet men är Ingemar ledig kan det ta lite längre tid.
Fenja
Fint! Jättefina bilder!
Mvh
Fenja
Eva i Skåne
Härliga bilder smile.gif . Visst längtar man till nästa sommar när man tittar wub.gif

Så vacker rosenskäran med den mörka kanten är... och röd lupin, som jag aldrig lyckas få... och himmelsblomma som jag satt, men inte fick upp... och... och.... och... ALLT laugh.gif
Kajsa
Så vackra närbilder, vet du namnet på din fyllda clematis? En sådan kan man ju tänka sig biggrin.gif
Boxer
CITAT (Kajsa @ 21-11-2004, 13:53)
Så vackra närbilder, vet du namnet på din fyllda clematis? En sådan kan man ju tänka sig biggrin.gif

Javisst! Den heter "Multi blue" smile.gif
kerstin z5-6
Jätteproffsiga fina närbilder -mera -du får fixa utrymme smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Kan bara hålla med de andra,,,,jättefina bilder, vill naturligtvis se fler. Tack för titten så länge! / Helen
*Felix matte*
Ett till album att strosa i när snön yr och termometern närmar sig minus trettigrader biggrin.gif
Jättefina bilder! wub.gif
Betty
Jättefina närbilder, vackert! Ser fram emot fler... biggrin.gif
lotta_
Vackra och skickligt tagna foton. Den här blomman blir jag glad av tongue.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon