|
*Felix matte*
26-02-2003, 19:46
Emelie ska hon heta min lilla dotterdotter. Lite bråttom hade hon, tyckte väl att våren var här redan och orkade inte vänta med debuten i sex hela veckor till. Tror nog att jag & morfar hade lite värkar i natt för det blev inte mycket sömn
Grattis till den lilla och hennes stolta mormor!
lilla mamma
26-02-2003, 20:02
Grattis. Vad spännande. Min svärmor som har elva barnbarn, säger att det nästan är mer spännande att vänta barnbarn än egna barn. Nästa månad blir hon mormorsmor
Grattis Agneta! Jag önskar er allt gott för framtiden!!!
*Felix matte*
26-02-2003, 20:43
Tack för alla Grattis. Min mor hon hade 35 barnbarn så än ligger jag i lä
Fialotta
26-02-2003, 21:10
Grattis till underverket
Jag hörde en bra replik som en nybliven mormor/farmor sa "jag har fått ett barnbarn och det gjorde inte ens ont"
Lycka till! Kram
Grattis grattis Agneta!!Det gjorde du bra! Ser fram emot bilder på den lilla!
Hannele
26-02-2003, 21:41
Grattis! Läge att byta signatur?!?
Grattis! Men... byt inte signatur, det blir så jobbigt!
Monique
26-02-2003, 22:40
 Grattis Agneta
Eva Skough
26-02-2003, 22:45
Grattis ... det är en härlig känsla! Blev själv just mormor för första gången i december. Vi hade nyligen dop och lille Simon som han heter döptes i sin mammas dopklänning. Gissa om tårarna föll ... sentimental som man är!
grattis felix matte o simons mormor nukan NI också terrorisera lite med fina bilder på de nya världsmedborgarna visst e de hääääärligt oldwolfie johannes mormor
abborrmaster
26-02-2003, 23:53
grattis till att du fick ett 3vligt namn på den tillome...  /Per svensson
Iris i V-botten
27-02-2003, 07:14
Grattis! Det är underbart med de små liven. Man kan aldrig se sig mätt på dom. Har själv "fått" två fantastiska barnbarn och det tredje är på väg. Lycka till Mormor! Hörde detta citat en gång: "Att bli farfar må väl vara, men att ligga med farmor låter hemskt."
*Felix matte*
27-02-2003, 07:50
CITAT (Berith @ 26-02-2003, 21:33) Ser fram emot bilder på den lilla! Tack,Tack allihopa! Med dagens moderna teknik fick vi se underverket på webben redan ett par tim. efter födseln. Bild finns i mitt album.
Och då blir man ju så där typiskt 'åhensånlitensnuttituttigosesötingdetvar!'  -------------- Jaa, dom andra var också sötsnuttingar såklart!
jag fick också se mitt barnbarn på nätet direkt ujuj så fulsnygg hehe klicka här om du vill se mitt barnbarn alldeles nyfödd o förskräckligmen han artade sej bra o för den som vill se att dom bliiir söta kan klicka härstolt mormor hehe väntar på bilder på din dotterson  har kollat lilla emelie uj så söööööt
Eva i Skåne
27-02-2003, 12:07
Grattis alla mormödrar Så mysigt det skulle vara med ett litet barnbarn. Jag blir lite avundsjuk på er. Min dotter säger att jag får vänta minst tio år till, men det kan ändra sig fortare än man anar. För fem år sedan sa hon att jag inte skulle räkna med henne alls på den fronten. Jag kan bara hoppas att hon flyttar "hemåt" innan hon blir mamma. Jag har förstås tre söner också, så jag kanske blir farmor först  , men de är ju tonåringar än, så jag hoppas det dröjer några år.
abborrmaster
27-02-2003, 13:11
CITAT (oldwolfie @ 27-02-2003, 10:19) jag fick också se mitt barnbarn på nätet direkt ujuj så fulsnygg hehe klicka här om du vill se mitt barnbarn alldeles nyfödd o förskräckligmen han artade sej bra o för den som vill se att dom bliiir söta kan klicka härstolt mormor hehe väntar på bilder på din dotterson  har kollat lilla emelie uj så söööööt :) grattis det blev en hund...  hehe skojjade såklart.. /Simon
Eva i Skåne
27-02-2003, 13:59
CITAT (abborrmaster @ 27-02-2003, 13:11) grattis det blev en hund... Hahahahahaha, vad jag skrattar gott  Det var precis min reaktion när jag klickade och först fick upp hundbilden. Vissa är ju så bundna vid sina djur att de nästan räknar dem som barn*)......... men sen fick jag fram bilden av den gulliga lilla babyn. *) För 15 år sedan när mina föräldrar skaffade hund blev jag "storasyster". Ska vi hälsa på storasyster, sa min pappa till hunden, och vips styrde hon hitåt
abborrmaster
27-02-2003, 15:58
CITAT (oldwolfie @ 27-02-2003, 15:28) väntar o väntar osså får jag en jycke?  /Simon
Eva i Skåne
27-02-2003, 16:14
CITAT (abborrmaster @ 27-02-2003, 15:58) väntar o väntar osså får jag en jycke?  Vill du hellre ha en hund då? Du har väl hört om han som skulle få ett litet syskon och sa till sin mamma: - om det inte gör för j...la ont i ........ så vill jag hellre ha en cykel
abborrmaster
27-02-2003, 16:14
CITAT (Eva i Skåne @ 27-02-2003, 16:14) CITAT (abborrmaster @ 27-02-2003, 15:58) väntar o väntar osså får jag en jycke?  Vill du hellre ha en hund då? Du har väl hört om han som skulle få ett litet syskon och sa till sin mamma: - om det inte gör för j...la ont i ........ så vill jag hellre ha en cykel  hahaha.... good one som man säjer på fornnordiska
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|