Full version: Perenn tips
Emser
Hej alla,

jag har eller rättare sagt kommer att ägare av en alldeles egen trädgård... biggrin.gif

Nu till problemet... sleep.gif

Vad skjutton kan man ha på/i en norrliggande villatomt på ca 2 000kvm? Är det någon som har något tips?

Tack på förhand!
//Emser
Fenja
Räcker det inte att ställa frågan på ett ställe? Om någon skulle vilja söka på svaren blir det krångligt när de ligger över hela forumet... dessutom skulle det bli väldigt fullt om alla gjorde så här.
Mvh
Fenja
Emser
Hmmm...jag visste inte vart jag skulle placera mitt inlägg så jag beslöt mig för att lägga det där jag trodde att någon kunde tänkas ha ett bra svar!
Ingrid på Västkusten
Det finns faktiskt en mening bakom rubrikerna på de olika Forumen för att man skall kunna navigera rätt i 'floden' av inlägg.....vad som händer emellanåt är att de ansvariga på Odla flyttar Din tråd till ett mera passande forum såsom prydnadsväxter etc etc. Och folk irriteras på å hitta samma inlägg överallt - de flesta av oss läser ändock alla forumen på Odla....
Emser
Jo, jag tog och läste igenom underskrifterna till varje forum men jag hittade inget som just jag tyckte passade in på det jag vill ha reda på.

Ta tex. "Krukväxter" - där står det ju att det gäller växter som huvudsakligen odlas inomhus. Inte vad jag letade efter, precis!

Det skulle iof vara om jag la detta inlägg i prydnadsforumet?! men det är ju lätt att vara efterklok! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon