Nutten
Uppdaterade alldeles nyss hemsidan och jag säger bara hoppsan; nu blev det julvibbar! Fast vid det här laget kan jag gå med på det, trots allt är första advent på söndag. Märkligt vad tiden går fort! tongue.gif

Det är öppet in till växthusen med julstjärnor nu och OJ vilket hav!

Verkligen julstjärnor i alla former och jag måste säga att trots att jag inte är stormförtjust i blomman, så finns det en ljuvligt mörkröd sort som heter 'Cortez Burgundy'. NÄSTAN så jag kan tänka mig en sådan smile.gif Annars är de uppstammade rätt ok...men inget jag köper i alla fall. Katterna hade väl rivit den på två sekunder. wacko.gif

SÅ lite vinterkänsla mitt bland alla julvibbar; tog den här bilden på silverek igår.
Fenja
Jag vill också ha stövlar med nyckelpigor på... wub.gif wub.gif .....och en ny bild på min favvokatt!
Mvh
Fenja
Nutten
CITAT (Fenja @ 22-11-2004, 19:35)
Jag vill också ha stövlar med nyckelpigor på... wub.gif wub.gif .....och en ny bild på min favvokatt!
Mvh
Fenja

HIhi, vi är flera stycken som önskar oss vuxenstorlek på de stövlarna men NEJ då, finns bara i barnstorlek. unsure.gif Största storleken är 35. Vuxna ska inte få ha roliga saker på fötterna...

Å så många bilder som du vill ha på din favvokatt så borde du hälsa på mig inne på kattforumet. Där är jag expert på att överösa alla med bilder på mina missar! tongue.gif biggrin.gif Lille Helios tappade för övrigt ytterligare en tand igår; har nu FYRA stycken i min samling *konstig, jag!?*
anne-li i olofstorp
Fenja:

Jag vill också ha stövlar med nyckelpigor på... wub.gif wub.gif .....

Som rubrik så stod det "överraska barnen" och nog skulle väl dom bli överraskade, för att inte prata om barnbarnen.....
Men jag håller med, jag vill åsså ha de!
Nutten
Jo vi har haft många glada barn som fått sig ett sådant par som present. biggrin.gif Å texten på hemsidan, såväl som bilderna, är jag skyldig till....så hoppas det inte stod något dumt nu! wink.gif
Nymphaea
Silvereken ser riktigt cool ut!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon