Full version: Min trädgård
Ewa smålänska höglandet
....... finns i mitt album

/Ewa zon 4-5
Blomstertanten
ohmy.gif Åh, vad fint i din trädgård ! wub.gif
Gunvor Nilsson
Tack för titten! Du kan vara nöjd med din trädgård - den är jättefin! smile.gif

/Gunvor
yla
woow de va fiiiint
lotta_
Åh, så fina rabatter och massor med vackra stenar. Verkligen en trädgård att trivas i! wub.gif
LenaTuring
Många spännande projekt i din trädgård, ser att du gillar inslag av sten det är verkligen roligt material att experimentera med, Kul! smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Du har det jättefint i din trädgård, gillade din damm nära husets entre, stenmurar och ditt gula växthus som går ton-i-ton med huset. Huset ja, det var ett snyggt hus och du verkar även vara omgiven av många vackra hus med lite roliga husfärger, tack för titten! /Helen
amaira
Snyggt! Vilket paradis du bor i!!!
Lene i Fredrikstad (Norge)
takk for titten - du har en virkelig herlig hage (trädgård) - med vann og stein og stauder (perenner) - et hageparadis. Og tilogmed et drivhus smile.gif .
Ewa smålänska höglandet
wub.gif wub.gif wub.gif
Tack, jag njuter varje dag. På sommaren när man går i den varje dag ser man inte allt, men nu när allt är vitt och fruset, så fattar man inte att den ser ut så här. Roligt att få visa er wub.gif wub.gif wub.gif

/Ewa zon 4-5
Sulawesii
Underbart! Hur stort är det?
Tesa
Jättefint....så där frodigt som jag vill få till det.......(lite avundsjuk på all sten också...)
Ewa smålänska höglandet
Tomten är på 965 m2, så det har ju varit lite att fylla rolleyes.gif rolleyes.gif

/Ewa zon 4-5
Tesa
..hmmmm...jag kommer nog aldrig att få det så där frodigt då...min trädgård är nog 4000 m2....och växer......hela tiden....
Exotic
Underbart härliga bilder rolleyes.gif
Tack för titten
smile.gif rolleyes.gif
Ewa smålänska höglandet
Visst är det härligt att vara stenrik wacko.gif wacko.gif wacko.gif

/Ewa zon 4-5
kerstin z5-6
Både mysig och vacker smile.gif Vilket träd är det som sår i Bonica" rabatten ?
Ewa smålänska höglandet
Det är en vit stamsyrén, underbar

/Ewa zon 4-5
kerstin z5-6
Jättefin -bra att du förstod min felstavning smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon