kristerh
Är redan trött på vintern sad.gif tittade ut i går och allt var täckt med den där vita kladdiga massan som kommer från ovan o kallas för snö.
Min uppstammade ros "the Fairy" var avbruten fast den hade en stödpinne,
min idegranshäck låg platt efter marken, skulle skaka bort snön men den satt fast som limmad på grenarna mad.gif efter mycket skak o rusk fick jag bort det mesta men ursprungsformen var förstörd, får försöka binda ihop grenarna lite i vår om de inte reser sig av sig själv när tövädret kommer.
krister
Lena i Torslanda
Samma här! Är ingen entusiast av vinter. Snö är vackert på vykort sleep.gif
Betty
Stackars er! tongue.gif rolleyes.gif

Vi har bara en enda cm snö här uppe i Luleå,
men vi hinner nog få vår beskärda del innan vintern är över...
Milex
Det försvinner snart. Jag skickar regnet vidare till er rolleyes.gif
Sulawesii
Jag vill att all snö ska ligga kvar hela vintern! Hellre snö än slask!! Hellre lysande vitt än mörkt och grått! smile.gif
Caprice
Jag tycker trädgården är vacker i sitt snötäcke.. wub.gif

Som sagt, hellre snö än blask...

Caprice
kristerh
CITAT (Sulawesii @ 24-11-2004, 14:10)
Jag vill att all snö ska ligga kvar hela vintern! Hellre snö än slask!! Hellre lysande vitt än mörkt och grått! smile.gif

Visst är det snyggt med snö, men jag vill ha den där pudersnön som inte förstör trädgården, det vi fick natten till igår var som blöt cement...
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon