Full version: Kul test
Sulawesii
http://www.malevole.com/mv/misc/killerquiz/

Jag fick 4/10......
Fenja
Jag fick 8/10!
Mvh
Fenja
Sulawesii
Du kan det där med seriemördare och programmerare, du tongue.gif !
Fenja
Jobbade över 10 år inom kriminalvården!! biggrin.gif
Mvh
Fenja
Zazu
9/10 (efter tre försök laugh.gif )
TeliaNet
jag fick 6/10.
nu lite VB programeringskommando: IF "den sidan är dålig" THEN show "annan sida"(variabel) ELSE quit. laugh.gif
estet
9/10 fick jag! Kul!
renate
Jag fick 7/10. laugh.gif
lotta_
6/10, fast jag tyckte att nästan alla såg ut som seriemördare biggrin.gif
Boxer
8/10 wacko.gif
Kattgräs
6 rätt. För jag är så där halvt paranoid av mig, så jag tror de försöker lura mig - alla som har kostym sa jag "seriemördare" på¨. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
7/10 rolleyes.gif
Christoffer
6 av 10. Kusliga fakta om personerna (nåja, inte om programmerarna då)
Iza
7 av 10 men de flesta såg läskiga ut.
Yin o Yang
6/10 - men svårt var det. Håller med Iza om att de flesta såg lite läskiga ut wacko.gif
yla
fem av tio men de va för att jag kunde inte förmå mej till o tro annat än att ALLA va seriemördare
lika bra att ta de säkra för de osäkra wub.gif unsure.gif blink.gif wink.gif
Blomstertanten
4/10 fick jag !

Där ser man att man inte ska dömma hunden efter håren !
tongue.gif
ah56
8 av 10 men gissade bara vilt.
Betty
8/10 Pustar ut, tyckte att nästan allihopa såg livsfarliga ut... rolleyes.gif laugh.gif
amaira
4/10. *inte alltför ledsen* tongue.gif .

Tror inte från början på att jag kan avgöra det genom att titta på en människa.
(Även om jag IRL får kalla kårar av vissa människor, och flyr fältet ganska snabbt)

Så jag bestämde att de var seriemördare allihopa. Och när jag tänkte att jag inte kan vara så "taskig", då var det en seriemördare!

Har ni läst Allers veckotidning? Där har de en stående artikel om "Veckans brott" eller nåt sånt. Med bilder på mördare.
De ser allihopa ut så som på bliderna i testet. vilket är min enda erfarenhet av seriemördare biggrin.gif .

/amaira.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon