|
*Felix matte*
27-11-2004, 13:17
Blomsterbudet kom för en stund sedan med denna jättefina blomsterkorg, jag blev så rörd så tårarna rann... ni är väl för underbara människor. Tack! Evelina, Gammelnalle, Pejori, Sylvia, Oldwolfie, Lenasch, Uno, Renate, Amaira, Vickeva, Helen i Piteå zon5, Monika M zon4, Gossen Ruda, Betty, Ina, Anki på Öland, Tesa, Blomstertanten, Maudan, Wolkenkrabber, Anneli i Olofstorp, Anki, Yin & Yang, Anne, Kajsa, Eva i Skåne, Smekajsa, Annki, Sulawesi, Gunvor Nilsson, Eva St, Ingo, Hannele, Zaaritha, Berith, Teilanet, Krister, Copycat, Kerstin z 5-6, Bettson, och Fenja.
Fialotta
27-11-2004, 13:41
Åhhh...va snygg den var, nu är det bara att krya på dig
Sulawesii
27-11-2004, 15:21
Skicka oss en bild på de utslagna Amaryllisarna sen, Felix matte! Krya på dig!
Helen i Piteå Zon 5
27-11-2004, 15:39
Nu ska du bara krya på dig! Du vet att vi är många som skänker dig en tanke och kram! /Helen
Mvh Fenja
Såklart att du ska ha så vackra blommor! Njuuut av dom och krya på dej.
Caprice
27-11-2004, 16:30
Jättevackra, Agneta..! Skulle varit med på dem jag med, om jag vetat om att det skulle skickas blommar till dej... Caprice
Så vakker blomsteroppsatts,og god bedring ønsker jeg deg.
lena:-)
27-11-2004, 16:33
Tänk hur alla små tankar kan göra en riktigt stor tanke !!! KRYA PÅ DIG
kramis till dej o hoppas de ger massor me kraft bilder på de utslagna amaryllisarna vill vi se ha de gött i kylan däruppe
kerstin z5-6
27-11-2004, 17:38
Hoppas på god bättring och en mild december hos dej
Kattgräs
27-11-2004, 17:46
Snyggt! Krya på dig!
wolkenkrabber
27-11-2004, 18:51
krya på dig  o ja e glad att du gillade den
TeliaNet
27-11-2004, 19:14
vet inte riktigt vad jag ska säg men jag har saknat dig Felix Matte. krya på dig!
 Du är värden så som du kämpar. Hoppas att du får glädje av den läääänge. Krya på dig.  Kramisar Anne
Vad fin den var! Vi gillar dig Agneta, krya på dig!
Krya på dig Agneta,njut av blommorna och adventtiden.Hoppas du inte har för kallt där uppe. Kram Renate
zaaritha
27-11-2004, 21:07
Instämmer med de övriga: hoppas att du blir frisk igen! Kram!
Jag vet inte vad som hänt, men du verkar behöva en uppmuntran Varma hälsningar cala98
Snöflinga
27-11-2004, 21:59
Vet ej heller vad som hänt  Men önskar dig allt gott ! Kram Snöflinga
Anki på Öland
28-11-2004, 00:02
Krya på dig och njut av blommorna! Anki
Krya på dig nu och hoppas du orkar vara med oss här på odla....du hör liksom till!!!
Copycat
28-11-2004, 19:23
Hejsan ! Jättestora krya på dig kramar från mig, du är saknad av oss alla när du inte är här, det är något som fattas då. Kram på dig och sköt om dig ordentligt nu.
*Felix matte*
28-11-2004, 19:56
Jättestora kramar till er alla jag lovar att visa amaryllisarna när de är i blom. fortfarande lite jobbigt att både läsa (på skärmen) och skriva fast det blir bättre för var dag, saknar er och att inte kunna hänga med i trådarna. Men... snart är jag "fit for fight" igen
Hej på dig ingen aning om vad som hänt tråkigt om du är sjuk krya på dig hälsningar från Bohuslän
kristerh
29-11-2004, 12:33
Kul med överaskningar eller hur krya på dig. krister
Det finns tydligen ett "inre" forum här... Jag vet inte vad som har hänt dig men jag hoppas som alla andra att du är på bättringsvägen! Hälsningar Mulle
netaave
29-11-2004, 13:39
Många krya-på-dig-hälsningar från mig också!
Vet inte heller vad som hänt, har inte hittat det här någonstans. Men sett att Felix matte skriver här nu, så god bättring önskar jag. Kul att få blommor.
vickeva
29-11-2004, 21:35
Kul att du blev glad för blommorna och att de värmer lite i vinterkylan
kram v
CITAT (mulle @ 29-11-2004, 12:38) Det finns tydligen ett "inre" forum här... Jag vet inte vad som har hänt dig men jag hoppas som alla andra att du är på bättringsvägen! Hälsningar Mulle Nej, Mulle, det finns inget inre forum här. Problemet med att hålla i en insamling som ska bli en överraskning är att man inte kan lägga ut frågan om vilka som vill vara med i till exempel småprat. Jag försökte att ta med sådana som varit medlemmar ett tag och ofta skriver i forumet och därför kan antas ha en relation till Agneta. Jag skickade ett 70-tal pm till olika medlemmar. Tyvärr missande jag ändå att fråga en del som hade velat vara med. Jag är ledsen för detta men jag hade varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn i flera dygn och pm:a till alla. Jag vill också passa på och tacka alla som var med, för den positiva respons jag fått och för engagemanget för en sjuk vän. Det har varit ett rent nöje att hålla i insamlingen! Mvh Fenja
Fenja! Det var en mycket vacker handling! Och alla har ju nu kunnat vara med i alla fall! Kram Mulle
Tack, Mulle! Precis, här kan alla som vill vara med, vad skönt att du ser det så! Det finns så många speciella människor här på Odla, allas engagemang rör djupt och är en vacker handling som du säger. Mvh Fenja
Varma hälsningar till dig med, Fenja. Tack för att du är varm!
Har saknat dina inlägg ett tag nu, sänder oxå en hälsning och önskar att du får bli frisk.
/Åsa
Gunvor Nilsson
30-11-2004, 19:40
Jag instämmer i välkomstkören och önskar dej ett snabbt tillfrisknande Agneta! Kram och sköt om dej väl! /Gunvor
*Felix matte*
30-11-2004, 23:16
Många-krya-på-dig-kramar och hoppas att blommorna kan ge lite extra styrka att komma tillbaka fort Sköt väl om dig Kram
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|