Full version: Vilken
*Felix matte*
Blomsterbudet kom för en stund sedan med denna jättefina blomsterkorg, jag blev så rörd så tårarna rann... ni är väl för underbara människor. wub.gif

Tack!

Evelina, Gammelnalle, Pejori, Sylvia, Oldwolfie, Lenasch, Uno, Renate, Amaira, Vickeva, Helen i Piteå zon5, Monika M zon4, Gossen Ruda, Betty, Ina, Anki på Öland, Tesa, Blomstertanten, Maudan, Wolkenkrabber, Anneli i Olofstorp, Anki, Yin & Yang, Anne, Kajsa, Eva i Skåne, Smekajsa, Annki, Sulawesi, Gunvor Nilsson, Eva St, Ingo, Hannele, Zaaritha, Berith, Teilanet, Krister, Copycat, Kerstin z 5-6, Bettson, och Fenja. wub.gif

Fialotta
Åhhh...va snygg den var, nu är det bara att krya på dig wub.gif
pejori
EN FIN BLOMMA TILL EN FIN MÄNISKA smile.gif smile.gif
krya på dej wub.gif wub.gif
Sulawesii
Skicka oss en bild på de utslagna Amaryllisarna sen, Felix matte!
Krya på dig!
Helen i Piteå Zon 5
Nu ska du bara krya på dig! Du vet att vi är många som skänker dig en tanke och kram! /Helen wub.gif
Fenja
wub.gif
Mvh
Fenja
Berith
Såklart att du ska ha så vackra blommor! Njuuut av dom och krya på dej. wub.gif smile.gif
Caprice
Jättevackra, Agneta..!

Skulle varit med på dem jag med, om jag vetat om att det skulle skickas blommar till dej... sad.gif

Caprice
Hosta
Så vakker blomsteroppsatts,og god bedring ønsker jeg deg. smile.gif
lena:-)
Tänk hur alla små tankar kan göra en riktigt stor tanke !!!
KRYA PÅ DIG biggrin.gif
yla
kramis till dej o hoppas de ger massor me kraft

bilder på de utslagna amaryllisarna vill vi se
ha de gött i kylan däruppe rolleyes.gif laugh.gif
kerstin z5-6
Hoppas på god bättring och en mild december hos dej smile.gif
Kattgräs
Snyggt! Krya på dig! smile.gif
wolkenkrabber
krya på dig smile.gif o ja e glad att du gillade den smile.gif
TeliaNet
vet inte riktigt vad jag ska säg men jag har saknat dig Felix Matte.
krya på dig!
anne
wub.gif Du är värden så som du kämpar.

Hoppas att du får glädje av den läääänge.

Krya på dig.

wub.gif Kramisar Anne
Betty
Vad fin den var! Vi gillar dig Agneta, krya på dig! wub.gif
renate
Krya på dig Agneta,njut av blommorna och adventtiden.Hoppas du inte har för kallt där uppe.
Kram Renate tongue.gif
zaaritha
Instämmer med de övriga: hoppas att du blir frisk igen!
Kram!
cala98
Jag vet inte vad som hänt, men du verkar behöva en uppmuntran wub.gif
Varma hälsningar cala98
Snöflinga
Vet ej heller vad som hänt huh.gif Men önskar dig allt gott !

Kram Snöflinga smile.gif
Anki på Öland
Krya på dig och njut av blommorna!
Anki
Tesa
Krya på dig nu och hoppas du orkar vara med oss här på odla....du hör liksom till!!! wub.gif
Copycat
Hejsan ! Jättestora krya på dig kramar från mig, du är saknad av oss alla när du inte är här, det är något som fattas då. Kram på dig och sköt om dig ordentligt nu. wub.gif
*Felix matte*
Jättestora kramar till er alla wub.gif
jag lovar att visa amaryllisarna när de är i blom.

fortfarande lite jobbigt att både läsa (på skärmen) och skriva fast det blir bättre för var dag, saknar er och att inte kunna hänga med i trådarna. Men... snart är jag "fit for fight" igen biggrin.gif
ariana
Hej på dig
ingen aning om vad som hänt tråkigt om du är sjuk
krya på dig hälsningar från Bohuslän
kristerh
Kul med överaskningar eller hur rolleyes.gif
krya på dig.
krister
mulle
Det finns tydligen ett "inre" forum här...
Jag vet inte vad som har hänt dig men jag hoppas som alla andra att du är på bättringsvägen!
Hälsningar
Mulle
netaave
Många krya-på-dig-hälsningar från mig också! wub.gif
Malvia
Vet inte heller vad som hänt, har inte hittat det här någonstans. Men sett att Felix matte skriver här nu, så god bättring önskar jag. Kul att få blommor.
vickeva
Kul att du blev glad för blommorna och att de värmer lite i vinterkylan

kram
v
Fenja
CITAT (mulle @ 29-11-2004, 12:38)
Det finns tydligen ett "inre" forum här...
Jag vet inte vad som har hänt dig men jag hoppas som alla andra att du är på bättringsvägen!
Hälsningar
Mulle

Nej, Mulle, det finns inget inre forum här. Problemet med att hålla i en insamling som ska bli en överraskning är att man inte kan lägga ut frågan om vilka som vill vara med i till exempel småprat.
Jag försökte att ta med sådana som varit medlemmar ett tag och ofta skriver i forumet och därför kan antas ha en relation till Agneta. Jag skickade ett 70-tal pm till olika medlemmar. Tyvärr missande jag ändå att fråga en del som hade velat vara med. Jag är ledsen för detta men jag hade varken tid eller möjlighet att sitta vid datorn i flera dygn och pm:a till alla.
Jag vill också passa på och tacka alla som var med, för den positiva respons jag fått och för engagemanget för en sjuk vän. Det har varit ett rent nöje att hålla i insamlingen!
Mvh
Fenja
mulle
Fenja! Det var en mycket vacker handling! Och alla har ju nu kunnat vara med i alla fall!
Kram
Mulle
Fenja
Tack, Mulle! Precis, här kan alla som vill vara med, vad skönt att du ser det så! Det finns så många speciella människor här på Odla, allas engagemang rör djupt och är en vacker handling som du säger.
Mvh
Fenja
cala98
Varma hälsningar till dig med, Fenja. Tack för att du är varm!
-asno-
Har saknat dina inlägg ett tag nu, sänder oxå en hälsning och önskar att du får bli frisk.

/Åsa
Gunvor Nilsson
Jag instämmer i välkomstkören och önskar dej ett snabbt tillfrisknande Agneta!
Kram och sköt om dej väl! smile.gif

/Gunvor
*Felix matte*
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Återigen... Tack allihopa! Jag är helt överväldigad. wub.gif
Tack också för alla PM, mail och "cyberbuketter. wub.gif

Nu är jag på god väg tillbaka... mixade med skärmens inställningar och märkte att om jag drog ner ljusstyrkan rejält så kan jag sitta en bra stund här utan att skallen säger stopp.... det gäller att alltid vara före.tongue.gif
Eva St
Många-krya-på-dig-kramar och hoppas att blommorna kan ge lite extra styrka att komma tillbaka fort
Sköt väl om dig
Kram
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon