Evin
Jag älskar att titta på bilder. Hade varit kul att se hur era julfönster/julträdgårdar/den lilla juldetaljen/julkransen på dörren etc. ser ut smile.gif
Alltså med andra ord, julig inspiration.
För tillfället har jag inga själv men ska fota några och lägga in senare.

/E
Blomstertanten
unsure.gif Julfönster redan ????

Inte här inte, det är alldeles för tidigt för det !
amaira
CITAT (Evin @ 28-11-2004, 11:45)
Jag älskar att titta på bilder. Hade varit kul att se hur era julfönster/julträdgårdar/den lilla juldetaljen/julkransen på dörren etc. ser ut smile.gif
Alltså med andra ord, julig inspiration.
För tillfället har jag inga själv men ska fota några och lägga in senare.

/E

Jag med!!!

Jag med, alltsammans: älskar titta på bilder, vill se era fönster och annat, har inga bilder själv ännu. (har inte kommit så långt i mitt "pyntande")

/Förväntansfull amaira.
Hannele
Här fanns några julnjutare. sleep.gif
Vi har bytt allt det blåa till rött och tänt adventljusen.
renate
Jag har bara julgardiner i köket,fönstret är en dörr.Jag har lagt in ett album "Advent&julpynt" Jag har bara tagit fram ljusstakar och stjärnor.Utebelysning är klar.lite mer pynt kommer längre fram.Har inga julblommor än.Köpte Cyklamen,men de vill har svalt så de står i sovrummet.
Evin
NU! har jag lagt upp bilder på min vita jul i albumet.

Eftersom jag inte lyckades med att klistra in mina bilder här.
Ciczi
Här kommer en bild på mitt adventsfönster.

Och en söt tomtegosse från julmarknaden.

Ciczi
lisselbo
Så här ser mitt köksfönster ut just nu

mvh Marie
Inga från Närke
Har lagt in bilder i fotoalbum Advent men tyvärr de 2 första är inte bra eftersom jag ingen riktig kamera har utan bara telefonen.
Den andra har jag inte tagit själv med den stora ljusstaken. /Inga
humla
Har bara mina små nissar att bidra med! biggrin.gif

Fialotta

Från rumshållet

Från kökssidan...mitt köksfönster är inte ett vanligt fönster eftersom vi byggt till ett rum som var altan innan smile.gif
Eva i Skåne
Jag har lagt upp ett adventsalbum, men här får ni ett par bilder.

Detta är vår entrésida. Köksfönster nere och sovrum uppe. Fönstret ovanför ytterdörren hör också till sovrummet och det är i den hörnan jag har min dator, som ni ser på bild två. Nåja, lite av datorn ser ni... rolleyes.gif

Att adventsljusstakarna står högt uppe i köksfönstren beror på att där har jag en extra hylla för att få plats med mina krukväxter.
Om ni tittar nog ser ni kanske att jag gjort rutor av glitter på fönstren.
Jag brukar alltid ruta mina köksfönster till jul. Sätter jag upp röda köksgardiner rutar jag med röd fönstertejp, men nu valde jag mörkblå gardiner och då tycker jag det stör med rött, så då passar silverglitter bättre.
Hannele
Testade att klippa gammeldags snöflingor av smörpapper:

Evin
Så fint ni har det smile.gif

Vilka söta snöflingor du har gjort Hannele. Min kompis hade blivit eld och lågor om hon hade sett dem.
Hur får du till så avancerat mönster?
/E
jessica zon6
här är en bild på mitt allrumsfönster

mvh jessica
*Felix matte*
Nu blommar Amaryllisarna i köksfönstret biggrin.gif
Fler adventsbilder finns i mitt Adventsalbum

Ciczi
Felix matte!
Är det små "bortglömda" stackarna som hittades i källaren efter två år? (Eller det var kanske inte hos dig det skedde???, Har totalt lämnat hjärnan på semester nu!:unsure: )

Ciczi
Hannele
Snart är det dags. smile.gif
*Felix matte*
CITAT (ciczi @ 01-12-2004, 07:03)
Felix matte!
Är det små "bortglömda" stackarna som hittades i källaren efter två år? (Eller det var kanske inte hos dig det skedde???, Har totalt lämnat hjärnan på semester nu!:unsure: )

Ciczi

Nej det måste vara någon annans eftersom vi inte har någon källare rolleyes.gif
Förlåt att svaret dröjt så länge tongue.gif
Fenja
MIN källare!! tongue.gif
Mvh
Fenja
*Felix matte*
Så bra att det äntligen blev uppklarat biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon