Full version: Dansande hund
Yin o Yang
Någonstans i detta forum fanns en länk till en film med en hund som dansade med sin matte smile.gif . Jag har slarvat bort den - kan någon hjälpa mig unsure.gif ? Har provat via sökfunktionen, men använder troligen inte de ord som finns i inlägget sad.gif
yla
här är tråden o länken
Yin o Yang
Tusen tack wub.gif , hade lovat skicka den till en kompis. Så förargligt när man inte kan hålla vad man lovat unsure.gif
yla
nu kan du laugh.gif rolleyes.gif
Yin o Yang
Den är skickad laugh.gif
Ewa L
Jag hade missat den förra gången, men nu är den bland mina favvisar. wub.gif

En del hundar är otroligt lätta att lära. Tico tillhör dem. Han kan också dansa och älskar det. Min dotter tränade honom mycket förut men de är naturligtvis inte i klass med dessa. Dock är han (Tico alltså) obetalbar när han bugar och tackar för applåderna. laugh.gif

Ett litet "bevis" för att de tycker om det: När dottern började träna Tico var min Cocker 11 år. Hon var vid det laget färdigtränad, dvs det hon kunde, det kunde hon. Men hon ville också... Alltså körde jag lite enkla turer, typ mellan benen och backa. Sedan var hon nöjd.
Yin o Yang
Så bra Eva L att Du fick se den nu laugh.gif . Jag tycker filmen är fantastisk. wub.gif
Bjäbban
Vet ni föresten att hunddans är en tävlings form?
Heter Freestyle och är fantastiskt att titta på!
Ni som bor i närheten av Stockholm har möjlighet att se detta den 11 och 12 dec. på Hund-04 som är den största hundutställingen under året, med det mesta som rör hund!
Med Svensk vinnar utställning, lydnad på elit nivå, agilty, konstgaleri, rasklubbstorg, en enorm tillbehörs mässa där man kan köpa nästan allt som har med hund att göra... tongue.gif
Och som sagt Freestyle tävling!
Och mycket, mycket mera!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon