Full version: Bilder från Thailand
Sollan
Här finns lite bilder från Thailandsresan: Thailandsbilder
Vi har rest runt lite och bott på mer och mindre turistorienterade ställen. Har bott på en del hotell med fantastiska trädgårdar som ni ser. Finns en del okända blommor med om nu någon kan tänkas veta vad det är.
Havet var ca 30 grader varmt och i luften mellan 29-35 grader. S-å skönt!
Maten är fantastisk och billig... mellan 70-100 kronor för två personer med tre/fyra maträtter och öl därtill.
Vi har redan börjat spara för nästa resa... rolleyes.gif
Zanna
Vad avundsjuk jag blir! Det låter underbart att åka i väg fyra veckor. Jag var i Thailand för några år sedan och njöt full ut av värmen, naturen och billig mat - och mycket massage och skräddarsydda dräkter smile.gif
Blomstertanten
Tack för att vi inte behövde vänta längre på bilderna ! rolleyes.gif
Zanna
Glömde skriva att bilderna var jätte fina. Evanson Spa såg inte helt fel ut biggrin.gif
Sollan
Evason Spa var tjusigt så det räckte. Men hugaligen så dyrt....! Har man varit två veckor redan i Thailand svimmar man då man ska betala 170 bath för en öl (ca 35 kr). Behandligarna var uppe i god svensk prisklass.
Men det var kul att få lyxa lite.
Zanna
Det var förhoppningsvis en upplevelse som ni länge kan njuta av - då kan det vara värt även fast det är dyrt.

En person på jobbet åker till Thailand på julafton och blir borta ca tre månader! wacko.gif wacko.gif wacko.gif När han går i pension kommer han troligtvis att bo där 6 månader om året!
Helen i Piteå Zon 5
Förstår att ni har haft den mysigt och skönt, fina bilder, skulle inte alls ha något emot att ha den utsikten varje morgon vid frukost. Tack för titten! /Helen
netaave
Vilka härliga bilder! Lyckliga dig som haft det så skönt. smile.gif
Sulawesii
Nu är jag ÄNNU mer avis (skrev det nyss i Hemma..... tråden).
yla
härligt rolleyes.gif tack för turen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon