Caprice
Det kan finnas otäcka virus i dem...!
Aftonbladet

mad.gif

Caprice
Betty
Jag skickar mina julkort från mitt album här på Odla, med julmusik och allt! smile.gif
lolo
Betty, tack för tipset! tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Betty @ 02-12-2004, 22:03)
Jag skickar mina julkort från mitt album här på Odla, med julmusik och allt! smile.gif

ohmy.gif Det hade jag ingen aning om.
Hur fixar man sånt? unsure.gif
Zanna
På jobbet varnar IT-avdelningen för virus som sprids via zip-filer, de började tydligen härja här i går.
Dzad
Tror inte att det är nåt att vara rädd för... Det gäller bara att inte skicka från sidor som man inte känner till så bra och som inte ser allt för tilllitliga ut.
Kan inte vara många av alla julkortssidor som sysslar med det där.
Stora sidor some varit med länge och som faktiskt ser professionella skulle knappast vilja förstöra sitt rykte med virusjulkort! smile.gif
*Felix matte*
CITAT (Felix matte @ 03-12-2004, 07:20)

Nu vet jag biggrin.gif ...det hjälper inte alltid att ha "dubbla"...man missar en del ändå. sad.gif laugh.gif
Betty
CITAT (Felix matte @ 06-12-2004, 08:07)
CITAT (Felix matte @ 03-12-2004, 07:20)

Nu vet jag biggrin.gif ...det hjälper inte alltid att ha "dubbla"...man missar en del ändå. sad.gif laugh.gif

Hoppsan, jag har helt missat din fråga, förlåt! Och som du sa: Det hjälper inte alltid att ha dubbla... kan bara instämma i det... rolleyes.gif

Men jag ser att det löste sig ändå. smile.gif
*Felix matte*
Ingen fara wub.gif
dags för mig att börja titta lite "åt sidorna" också och inte bara stirra rakt fram rolleyes.gif här finns kanske ännu mer att lära unsure.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon