Gäst>Unni
Om jag skriver en text här så syns den inte sedan när inlägget är skickad. Vad i helskotta gör jag för fel. Jag kan ju se alla andras. I utskriftsläge syns det dock.

Unni
Ingemar
Det beror på att du skriver som "Gäst" och gäster får inte starta nya diskussioner eller svara på tidigare inlägg.

Bli medlem genom att klicka på registrera uppe till vänster under loggan. Sen fungerar det! Då får du tillgång till alla funtioner.

Ingemar
Unni
Det värsta är att jag har registrerat mig, men råkade skriva mina inlägg som gäst i alla fall. Klantigt!

Tack för hjälpen.

Unni
Åsa, mälardalen zon 2
Det går att se gästernas inlägg om man klickar på skriv svar då dyker gästens inlägg upp längst ner på sidan har jag upptäckt.

wacko.gif blink.gif wub.gif
Ingemar
Ja, jag såg också det, men nu har jag ändrat det så gäster inte kan skicka något alls för det blev lite märkligt när det var helt tomt när man skulle titta på ett inlägg från en gäst.

Jag vet ju inte hur ni vill ha det, vi kanske ska tillåta även gäster skriva i forumet?
Eva i Skåne
Varför ska de fortsätta att "bara" vara gäster? Är de intresserade och har synpunkter kan de väl registrera sig som medlemmar.
Ingemar
CITAT (Eva i Skåne @ 04-11-2002, 21:48)
Varför ska de fortsätta att "bara" vara gäster? Är de intresserade och har synpunkter kan de väl registrera sig som medlemmar.

Precis min åsikt, men jag vet inte om alla andra tycker likadant?

Jag tycker det är upp till alla som använder forumet att gemensamt bestämma reglerna.
Gunvor Nilsson
Jag håller med Eva - vill man vara med och ha åsikter så skall man vara inloggad!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon