jåj
Hej på er alla här var döt men vintern har varit frame .....
Ok mitt växthus är i ide men drömmer om nästa år ...
Årets största tomat 1130 gram drygt ett kilo men smakade inte så mycket.
Skriv och håll låda om inget alls, dags att planera nästa sesong ?

Hälsningar
JÅJ
Helen B
Hej,
Efter alla god råd här har jag isolerat mitt växthus. Fläkten går och jag hoppas att växterna överlever.
Jag upptäckte till min förfäran att sladden till värmefläkten var utdragen när det var som kallast här. ohmy.gif
Det verkar som om mina växter har överlevt. Jag har inte så vansinnigt mycket där, vill testa detta år hur det funkar.
Nästa år vill jag ha melon bl.a. Någon som provat?
Ha det bra i vintermörkret!
fiffigafrun
Mitt har gått i idé men det lyser därinne några timmar varje kväll. Mest för mysighetens skull. Har fått bubbelplasten jag beställt från Willab nu. Blir det bara lite varmare nån dag ska jag försöka få upp den innan alla snö kommer (om den nu kommer nån gång).

/Karin
torvan
rolleyes.gif jag är bara i det härliga planeringsstadiet än för vårt hus kommer inte upp förrän i vår. Jag tar gärna emot tips på "smala" växter som växer på höjden för jag behöver golvytan. Vårt hus ska vara både ett växthus men mest ett lusthus för alla i huset. Därför behövs det plats att kunna duka upp till fest och annat mysigt wub.gif torvan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon