Full version: Impecta
myskmadra
Jag fick ett julerbjudande från Impecta som jag inte kunde motstå.
Impecta
Plötsligt vaknade jag till ur vintersömnen och kom på att ja visst, det kommer en ny vår....... Är det nån fler som har nappat?
Fröerna har inte kommit ännu.
sad.gif
Hälsningar!
myskmadra
Lyckades visst inte länka. Adressen är impecta.se.
jendah
Här är direktlänken: Impecta

Hade bara blivit ett http för mycket smile.gif

Har inte köpt just det, men mycket annat kul från Impecta biggrin.gif
Betty
Fick också det erbjudandet men det var bara praktnejlikan som lockade så jag försöker nog få tag på den på annat håll. I övrigt så tycker jag att det är trevligt att Impecta-erbjudanden dimper ner i inkorgen då och då. Har handlat från dem några gånger och alltid blivit nöjd. smile.gif
kerstin z5-6
Blir inget från Impecta i år heller .. kan inte lägga ytterligare en firma till listan .Jag brukar drunkna så bra ändå i frö smile.gif
myskmadra
CITAT (kerstin z5-6 @ 03-12-2004, 17:11)
Blir inget från Impecta i år heller .. kan inte lägga ytterligare en firma till listan .Jag brukar drunkna så bra ändå i frö smile.gif

Vilka firmor brukar du skicka efter ifrån?
Undrande Myskmadra
Kattgräs
Oj! Jag såg den men hade inte tid att titta och nu har jag nog städat bort den... unsure.gif
birgitek
Vill gärna ha tips om fröfirmor med bra kataloger. Eftersom jag är bildmänniska gillar jag fina fyrfärgstryck. Har handlat från Impecta ett par gånger,tycker att de är bra, men att deras katalog är tråkig
kerstin z5-6
Jelitto mycket bra bilder o så råd , , Alplines , Gardens North , Garden guru Secret seeds, Rocky Mountain rare plants ,Am penstemonsällskapet , Sta fröer , lökarnas egna byteshandel ,brukar utgöra stommen .
Ibland beställer jag från andra som - Plants of D. -bra bilder , Thompson o Morgan -Bilder, men grobarheten är si o så på de två sistnämnda tycker jag ..
tja fröer brukar inte vara bristvara

Verberge lökar/plantor tex iris liljor , i vår , rosbeställningar oräknade ..
Grann gården och coop har ju en del perenna fröer med som hittar hit på nåt konstigt vis biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif blink.gif wacko.gif
Fröer från andra formister ! vilket är de käraste sorterna inte att förglömma smile.gif
KURT
Senaste Odla med P1 handlade om frön. Nyheter och olika fröfirmor.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon