yla
för visst kan de vara skönt va
ljuset som strilar ner o lyser upp björklöven

praktlysingen o så gräset under fötterna rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Berith
*suck...* wub.gif Härligt! Gillar när det är så där lummigt...
Blomstertanten
Jag vill ha sommar nu genast ! smile.gif
Kajsa
Ja himmel hur ska vi stå ut till våren, härlig bild
LenaTuring
Häääärlig bild!

Satt också precis och kollande igenom sommarens digitalbilder och blev sugen att lägga in en liknande bild som din, en bild där sommaren verkligen känns!! Läääängtar nu.....

Det spöregnar hos mig och blåser, det kommer att bli tokhalt när det fryser på sedan, ursch!
Milex
Hade nästan glömt bort hur det kan se ut och kännas och dofta......underbart.

Men först klarar vi av julen, va? 2 januari kan det gärna få lov att börja bli grönt. Men behåll gärna snön i inre Norrland så vi kan åka skoter till påsk smile.gif

Plockade faktiskt trattkantareller idag, så här har vi inte ens vinter. Här är det fortfarande höst wink.gif
*Felix matte*
Drömmer att jag ligger där bland gräs och lysing och kisar upp mot ljuset wub.gif
Men... först vill jag ha jul och påsk och .... Går det för fort så blir man ju gammal i nolltid. tongue.gif laugh.gif laugh.gif
yla
så sant så sant
men idag va snön nästan borta o jag plockade två kantareller som jag stekte o åt
så jag vet nästan inte va de e för årstid
det känndes som vår nästan
tongue.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon