Full version: Fler spel...
Betty
Här kommer 7 stycken olika YETISPORT-spel + PENTATHLON (del 1 - 5)!
Baka lussebullar och rulla köttbullar, det hinner man väl göra sen... rolleyes.gif laugh.gif
Fenja
Jag som skulle sova Betty! Fy dig.... biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Mvh
Fenja
TeliaNet
jag som hatar spel måste ändå tillägga coolgames.com/net/org eller nåt
Betty
CITAT (Fenja @ 07-12-2004, 00:50)
Jag som skulle sova Betty! Fy dig.... biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Mvh
Fenja

rolleyes.gif Sorry... laugh.gif laugh.gif tongue.gif
Annki
Flera spel-tips tack! Underbart! Sitter hemma med en bruten axel och har dööötrist! sad.gif Har sprängt ballonger, rivit tegelstenar och spelat Tai-pei på Lugna gatan så jag är helless på dem. Dessutom får jag inte upp "hint" eller "ångra" valen på Tai-pei längre... Försvinner det, när man lyckats få ut spelet tillräckligt många gånger? Nån som vet?
Betty
Inga problem med hint- och ångraknapparna här: TAIPEI smile.gif
Annki
Joo då, Betty! Jag får inte upp den raden via den här ingången heller. Testade. Himla skumt... och ibland när jag grubblar ihjäl mig på om jag verkligen inte kommer längre, vill jag gärna få det bekräftat. När jag någon gång lirar på lunchen på jobbet fungerar det. Men inte från den här datorn. Har säkert något med säkerhetsinställningar och blockering av pop-up-fönster att göra...
Anki på Öland
CITAT
får jag inte upp "hint" eller "ångra" valen på Tai-pei längre... Försvinner det, när man lyckats få ut spelet tillräckligt många gånger?

Hej
När jag fick in servispack 2 till XPn försvann knapparna för mig också. Om jag ändrade skärmens upplösningen till en högre upplösning kom knapparna fram. La jag sedan ner Taipei medan jag ändrade tillbaka, så fanns knapparna där när jag tog fram det igen. Var tvungen att avinstallera servicpack 2 igen för varken skrivare eller vissa program fungerade - då kom knapparna fram meddetsamma igen.
Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon