Caprice
Gör en test..! biggrin.gif
Schlagertest

Caprice
jendah
CITAT
20 rätt
Du är antingen homosexuell (man), anställd på SVT eller har ett par gyllene skor på hedersplats i garderoben. Skämt åsido: bra jobbat! Kan vi lita på att du inte missar årets tävling?

ojdå... jag som bar slö-tittat de senaste åren.... ohmy.gif

smile.gif
lena:-)
Jag fick 15 poäng......så jag måste ha haft en god protion tur biggrin.gif
Tittade ju bara på finalen sleep.gif

Resultat

15 rätt

Ditt schlagerintresse är fortfarande under kontroll, din allmänbildning klart godkänd och din musiksmak finns det fortfarande hopp för. Mer än godkänt!
cic
Resultat

19 rätt

Ditt schlagerintresse är fortfarande under kontroll, din allmänbildning klart godkänd och din musiksmak finns det fortfarande hopp för. Mer än godkänt!

Jag får känna mig nöjd. Kanske. Jag vet inte. Som gammal punkare är det kanske inte så smickrande.. tongue.gif
Ina
Hehe... man kan få 16 rätt genom att bara chansa vilt... wink.gif
kristerh
16 rätt wink.gif
krister
pimpim
21 rätt tongue.gif

Pia
pisanggoreng
12... wink.gif
Helen i Piteå Zon 5
14rätt laugh.gif / Helen
Boxer
14 ohmy.gif
Zazu
20 rätt.....
lisselbo
12 rätt, och jag som inte har tittat på flera år.
Betty
16 rätt!!! Och ändå gissade jag på de flesta. smile.gif

"Ditt schlagerintresse är fortfarande under kontroll, din allmänbildning klart godkänd och din musiksmak finns det fortfarande hopp för. Mer än godkänt!"
ah56
15 rätt
gissade ganska vilt.
humla
13... ohmy.gif sleep.gif biggrin.gif
*Felix matte*
11 rätt

Hyfsat. Du har sett en del schlager-SM genom åren, men du är ändå ingen Björn Kjellmansk kalenderbitare.
Blomstertanten
Oj !
21 rätt

Gissade alldeles för bra ! tongue.gif
Ciczi
23 rätt!!!

Ciczi
Sulawesii
16 rätt.
Inga från Närke
Resultat för mig blev detta:

18 rätt

och utlåtandet löd enligt följande:

/Inga
wolkenkrabber
12 rätt

Hyfsat. Du har sett en del schlager-SM genom åren, men du är ändå ingen

o jag som inte ens kollar på det
lotta_
21 rätt! biggrin.gif Måste bero på att jag följde Fame Factory och var intresserad av hur de eleverna skulle klara sig i melodifestivalen.
Evin
15 rätt....Jag är ingen schlagerdiggare....

/E
gammelnalle
Resultat

13 rätt

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

ALLT var bara gissningar för jag såg inte en enda delfinal eller slutfinalen...

sleep.gif sleep.gif smile.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
Berith
herrreeguuuud! (som flickan sa.... wink.gif )

hur svårt var det där? ohmy.gif

unsure.gif ska nog köpa mej en lott idag...
Malvia
OJ då, chansade på många, speciellt alla sifferfrågor. Värdelöst vetande egentligen men jag beundrar dom som kan ALLT, t.ex. Björn Kjellman.

19 rätt

Gunvor Nilsson
14 rätt med vilda gissningar! Tittade inte ens på hela finalen (somnade efter ca ½-tid - hörde resultatet morgonen därpå i radio) sleep.gif

/Gunvor
zaaritha
16 rätt!
Brukar titta för det är så kul att se vad deltagarna har på sej!!
Man kan få se det mest otroliga kläder!
Lena N
9 rätt tongue.gif

Hyfsat. Du har sett en del schlager-SM genom åren, men du är ändå ingen Björn Kjellmansk kalenderbitare. Fel - jag har aldrig tittat. laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon