Hannele
Visst är det kul att lyssna på intervjuerna, titta på alla vackra kläder
och se på högklassig undderhållning? smile.gif

Fialotta
Ja...viker alltid denna kväll för nobelfesten,
fast jag sitter i soffan i morgonrocken o myser och
där kommer dom in med värsta galastassen...tur
man inte är bjuden laugh.gif tongue.gif
cic
Ska ner på puben och se West Ham - Leeds. Det är viktiga grejer det! rolleyes.gif tongue.gif

(Tror nog inte att jag hade tittat på det i alla fall.. Lite för långtråkigt för min smak.. sleep.gif )
Eva i Skåne
Det är väl att slösa bort sin ungdom, hmm laugh.gif biggrin.gif wub.gif att sitta och titta på. För min del räcker det mer än väl om kvällens tv-nyheter visar en snutt och jag klarar mig lika bra om jag missar denna också.

Vi har olika intressen här i världen, och tur är väl det sleep.gif
Kattgräs
O ja!
Det är kul att se vad de får för mat.
Här blir det köttfärslimpa... rolleyes.gif
Sulawesii
Jag har aldrig fattat det där blink.gif wacko.gif . Varför ska jag sitta och titta på en massa folk som äter?? Nä, då är det roligare att till exempel *sitta här på odla*.
Fenja
CITAT (Sulawesii @ 10-12-2004, 18:38)
Jag har aldrig fattat det där blink.gif wacko.gif . Varför ska jag sitta och titta på en massa folk som äter?? Nä, då är det roligare att till exempel *sitta här på odla*.

Håller med! Här eller på Oldwolfies chat händer det mer underhållande och intressanta saker.
Mvh
Fenja
zaaritha
Kollar lite ibland; kul att se festblåsorna!
Sulawesii
CITAT (Fenja @ 10-12-2004, 18:46)
Jag har aldrig fattat det där  :blink:  :wacko: . Varför ska jag sitta och titta på en massa folk som äter?? Nä, då är det roligare att till exempel *sitta här på odla*.

Håller med! Här eller på Oldwolfies chat händer det mer underhållande och intressanta saker.
Mvh
Fenja

Jag får inte komma in där...... sad.gif
renate
Jag titta på nobelfesten,det är årets fest det får man väl inte missa.
Jag är inte bjuden i år men det duger väl och sitter hemma i soffan och myser med hunden och katterna.Nu börjer det.
Kajsa
Nobelfesten är bara underbart, missar jag aldrig biggrin.gif
*Felix matte*
Nu slutade första avd. smile.gif
Så klart jag ser Nobelfesten... alla vackra kreationer wub.gif
hoppas bara att jag inte somnar som jag oftast gör när jag ligger på soffan... får sätta videon på inspelning...utifall tongue.gif laugh.gif
vill ju inte missa något. biggrin.gif
Hannele
Varför ska jag sitta och titta på en massa folk som äter??

Man får inte se någon äta - då är det paus.
Det är mest intervjuer och vackra blomsterarrangemang.
Sollan
Jag tittar gärna, tycker det är roligt med vackra kläder och blommor. smile.gif
Såg ni Linda Skugge förresten? "... Jä-la skit.... Vem f-n vill äta kall mat som lagades i tisdags?...Jä-la sk-t asså." Osv osv... mad.gif Och den där är REPORTER på Expressen.... Stanna hemma istället för att svära över hur bedrövligt allt är!
estet
Ett måste att se på Nobelfesten och prisutdelningen! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon