evarina
Tänkte göra och ge bort julgodis till släkt och vänner. Har hittat jättesöta burkar att stoppa det i, men nu har jag insett att max fyra sorter får plats.

Vilken av följande skulle du utesluta?
Wienernougat
Baileystryffel
Vaniljfudge
Bananfudge (på skumbananer)
Limekola

Tack för hjälpen!
/E
Betty
Wienernougaten går bort, sån kan man ju köpa i vilken kiosk eller ICA som helst. Men de andra sorterna får man inte tag på lika lättvindigt ... wub.gif wub.gif wub.gif
Caprice
Wienernougaten är mitt förstahandsval med...

Som andrahandsval säger jag vaniljfudge...

Ska jag maila min adress om du får lite över...? biggrin.gif

Caprice
Sollan
Skulle inte välja bort någonting.... smile.gif
Hannele
wub.gif Wienernougat, Baileystryffel
Ciczi
Håller med alla föregående talare om wienernougaten. Även om det är gott!

Ciczi
Monica M zon 4
Nån av fudgarna! Hemgjord wienernougat slår affärernas askar så det skulle jag inte välja bort.
lynx
CITAT (Monica M zon 4 @ 14-12-2004, 10:53)
Nån av fudgarna! Hemgjord wienernougat slår affärernas askar så det skulle jag inte välja bort.

Håller absolut med Monica, någon av fudgarna... Det blir ju två av "samma" sort annars!! För min del hade jag nog valt bort bananfudgen, men samtidigt är den kanske mest ovanlig... smile.gif

Hemgjord wienernougat är kalasgott!

Hoppas att du kan välja! rolleyes.gif

Lynxan
Susanne i Linköping
Om någon bekant är vegetarian så är inte skumbananfudgen nån höjdare, annars är det svårt att välja bort något. Hemgjord wienernougat låter för intressant för att jag ska välja bort den bara sådär.

Du har väl lagt in recepten i receptavdelningen? rolleyes.gif
evarina
Tack för hjälpen!
Jag har bestämt mig för att bananfudgen får ryka. Blir mer variation om man tar de andra sorterna....
/E
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon