Helen i Piteå Zon 5
Så heter min nya kamera som jag fått idag. Det är sååå kul, jag läser och prövar, men jag fattar nog bäst då min 15-åriga dotter visar och förklarar, hon verkar kunna det här. Nu har jag hunnit ta några kort och det här är ett av dom, men det lär ju komma fler då man väl har lärt sig. /Helen
http://www.odla.nu/album/data/helen/1894_p21306.jpg
humla
Grattis till din nya kamera! smile.gif Den kommer du säkert ha mycket glädje av. Det är såå kul att fota! Fota på bara, så får vi se sen! biggrin.gif
Sulawesii
Ja, visst är det kuuuul! tongue.gif
Önskar mig stativ och en bra riktbar lampa, så att bilderna blir riktigt bra under vintern också.
*Felix matte*
Grattis!... vet du vad... jo jag tycker också att det går mycket lättare att lära sig om någon annan visar och förklarar tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
men jag måste säga att du är lättlärd som redan lyckats så bra...Fin bild. wub.gif
Se till att du har mycket ledigt utrymme i datorn...det är sååå kul att fota och spara biggrin.gif
Sulawesii
Och gör säkerhetskopior på CD-R av bilderna, så att du inte blir av med dom om du får virus eller något annat tok händer med datorn!
amaira
Åhhh en blå hyacint... wub.gif wub.gif

GRATTIS var det jag skulle säga.

Kul!

/amaira.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon