Full version: Dammväxter
LenaTuring
Var kan man köpa dammväxter på postorder? Har varit ute och sökt på nätet men inte hittat någon som säljer på postorder.
Sollan
En anledning tror jag kan vara att dammväxter är känsligare och behöver transporteras på snällt sätt. I vattenbehållare osv...
Har du kollat med Aquvatica (tror jag de heter...)?
ogräset
Hej

Var på Rångedala plantskola i somras, där fanns en del växter och prylar till dammar se deras hemsida
http://www.rangedala-plantskola.se/

Mvh Birgitta rolleyes.gif
ogräset
Hej

Efter att jag hade skickat iväg ett svar på din fråga om växter på postorder, fick jag se att Rångedala plantskola har slutat med postorder försäljning, sorry. Har inga tips just nu.

Mvh Birgitta ohmy.gif
kerstin z5-6
Aqua interiör
Kan i alla fall ge upplysning om återförs -ev sända växter med
TobbeGarden
Jag vet att man kan köpa Näckroser på Vattenliv.nu men det är det ända jag vet som går att köpa på Postorder ,det bästa är att gå till en seriös plantskola som säljer dammprodukter . Ett tips är i Halland Åkraberg Trädgård som ligger i Väröbacka utanför Varberg Hemsida . www.akraberg.se Mvh Tobbe
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon