Full version: Bild...
mulle
Jag kom på en bild som jag kunde visa här och bad fotografen maila den till mig.
Nu har jag bilden men hur jag än försöker få den med i inlägget så lyckas jag inte, ett foto som bifogats ett mail har ju inte någon URL-adress. Kopiera går inte heller.
Finns det något sätt att få den med?
Mulle
Fenja
Bilden måste ligga ute på internet för att du ska kunna visa den i ett inlägg. Du kan till exempel lägga den i ditt fotoalbum så fungerar det!
Mvh
Fenja
mulle
Och jag som fortfarande bara tränar med min nya kamera... Så långt som att försöka skapa ett album har jag inte hunnit ännu. Nåja, jag återkommer!
Mulle
yla
ja de e klart mulle att du måste ha et album lika bra att börja nu genast ju
o vi vill se bilden rolleyes.gif
mulle
Jag ska kämpa vidare, jag lovar! Min man är fotograf så det finns kanonfina bilder från vår trädgård. Och nu har ju jag dessutom min Casio...
Det är bara det att jag saknar all erfarenhet av digitalt fotoarbete och det är ett jäkla sjå att lära sig! Men, som sagt - jag är på G!
Mulle
amaira
CITAT (mulle @ 16-12-2004, 08:47)
Men, som sagt - jag är på G!
Mulle

HÄRLIGT
*väntar*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon