Full version: Hallå ja!
Ciczi
Hej!

Tittade till min trädgård och såg att snödropparna är uppe en ½ cm. Det är december!!! Okej vi har inte haft nån frost att tala om här i Trelleborg så egentligen är det väl inte så konstigt. Men jag gillar det inte....

Ciczi
Lars-Olof Arvids
Hos mig har krokusarna fått små gröna blad också. Och igår var det rea på rean på alla höstlökar på Plantagen i Göteborg, så jag köpte lite botaniska tulpaner. De måste väl fortfarande gå att plantera när det är så här milt?

Olle
kristerh
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 17-12-2004, 13:23)
Hos mig har krokusarna fått små gröna blad också. Och igår var det rea på rean på alla höstlökar på Plantagen i Göteborg, så jag köpte lite botaniska tulpaner. De måste väl fortfarande gå att plantera när det är så här milt?

Olle

Ja det går alldeles utmärkt att plantera nu när det är vår/höst eller vad det nu är.
krister
Caprice
Hos mej har LILJORNA.. unsure.gif börjar titta upp...

Undrar hur det går...? Bara kanske en cm, men ändå...

Och det är Sthlm...

Caprice
renate
Oj då; då är det kanske dags att går en runda i trädgården i morgon,Snödroppar har jag sett lite gröna spetsar innan.Detta här är inte klok. tongue.gif
fruberglund
Mina klematis börjar få knoppar i bladvecken men det kanske är normalt???
Caprice
Ur led är tiden.... smile.gif

Caprice
Orchid
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 17-12-2004, 13:23)

Olle

Tjohoo.. hos mig med! Jag blev jätteförvånad, det är första året jag planterar lökar.. trodde de skulle titta fram i februari..
ingmet
Förra helgen såg min svåger blommande vitsippor på Djurgården i Stockholm..
magiana
CITAT (ingmet @ 18-12-2004, 17:47)
Förra helgen såg min svåger blommande vitsippor på Djurgården i Stockholm..

Oj, kors-i-jösse-namen!! ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon