Full version: PEPPARKAKOR
Orchid
Blir ni snälla av pepparkakor?? tongue.gif biggrin.gif tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif
Anki på Öland
Törs inte prova, är rädd för att bli larvig........ wub.gif wub.gif

Anki biggrin.gif
lotta_
CITAT (Anki på Öland @ 18-12-2004, 22:03)
är rädd för att bli larvig........ wub.gif wub.gif

eller rent av "len"
Betty
Ät en eller två så blir du snäll men ät inte för många för då blir du hamig... laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
Vågar jag berätta unsure.gif Jo jag gör det tongue.gif .... jag äter inte pepparkakor!

nåja.. kanske en till första advent... bara för att man "ska" huh.gif
Men jag försöker vara snäll ändå. smile.gif
ah56
Min dotter påstår att har blivit snällare av pepparkakorna men jag tror att det beror på att hon har träffat en ny kärlek som är hemlig än så länge. (Tror hon ja)
Ciczi
Vet inte om jag kan bli snällare tongue.gif av pepparkakor men gott är det! wub.gif

Ciczi
Monica M zon 4
Jag blir jättesnäll av pepparkakor! Normalt är jag en riktig bitch men får jag bara min dagliga dos pepparkakor blir jag snäll och trevlig mot alla! laugh.gif laugh.gif tongue.gif
Orchid
Jag är nog den första som köper pepparkakor, och den sista som slutar äta också. Mmmmm mums mums mums, det är så gott! tongue.gif
Kattgräs
Javisst, ge mig mer pepparkakor så lovar jag att bli snäll! tongue.gif
cic
Ingen blir snällare än en lycklig Ciczie som sitter med burken i knät och mumsar pepperkakor!! biggrin.gif Detta avnjuter jag med ett STORT glas mjölk! wub.gif
wolkenkrabber
mmm ikväll ska jag äta pepparkaor med brie o kolla på min gamla turles film o sen ska jagkolla på alive, smile.gif jag kommer att bli så snäll!
Ewa L
Pepparkakor med kall mjölk!! wub.gif

Klarade inte ens att avstå från dem när jag var höggravid, vilket hade till effekt att jag fick sitta och sova på nätterna. Halsbränna! sad.gif

Personligen vill jag dock ha Annas.
Ciczi
Jag gillar Nyåkers köpepepparkakor eller mors hembakta på ett recept som är många många år gammalt!

Ciczi
Fenja
Inte bra att äta för många pepparkakor... man kan ju bli menlös!! tongue.gif
Mvh
Fenja
pejori
pepparkakor är bra.. smile.gif smile.gif
man blir både snäll och stark av dom biggrin.gif
Fenja
Ett år stal min hund merparten av pepparkaksdegen... hon var varken snäll eller stark... men en bra målarspruta, om man säger så!! tongue.gif
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon