Full version: Amerikanska soptunnor
Gunvor Nilsson
Nu har jag drivit upp nglatrumpeter men har bara ett stort sjlvvattnande krl!
Min drm r en sn dr amerikansk soptunna som man kan se p bakgator i filmer att stta en andra ngel i! Tnk bara: En soptunnengel!
Men det kommer frmodligen bara att frbli en drm. wub.gif
Annelie
Hej Gunvor,

Du menar inte sdana dr runda metalltunnor som r nstan en meter hga?! Om du gr det kan du snart realisera din drm - fr sdana tunnor sljer de p IKEA!! smile.gif

Hoppas jag inte lovat fr mycket... det var ett tag sedan jag var p IKEA men sist jag var dr fanns de kvar i alla fall....

Kanske en soptunnengel till sommaren? smile.gif
sa, mlardalen zon 2
Jag var p IKEA idag och jag sg de dr amerikanskinspirerade "sop"tunnorna med lock s de finns fortfarande.
Gunvor Nilsson
vilken tur att detta forum finns! Jag har nog sagt det frut! unsure.gif biggrin.gif biggrin.gif Jag har fler nglar p uppvxt! laugh.gif Heja IKEA hr kommer jag! laugh.gif
Annelie
Tnk s bra det kan bli ibland biggrin.gif
e_sedell
Vad kostar dom?

Ett tomt halvrostigt och lite bugligt gammalt oljefat r snygt med, synd bara att jagv och pappa inte delar den uppfattningen wink.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon