evarina
Ovädret håller på att dra in hör nu. Och vi ska ut och åka som så många andra. Varför är det så varje jul? Någon konstig lag jag missat tongue.gif
Sköt om er och kramas i trafiken! wub.gif
/E
Milex
Här stormar det och regnar. Blåsten ska avta i eftermiddag så här i trakterna verkar det inte bli några större trafikproblem.

Snöar det hos er?

Kör försiktigt. Better safe than sorry! smile.gif
renate
Ja, här snöar det för fullt,blötsnö ser det ut som.Den lägger sig på parabolen. Är det riktig snöstorm har inte jag någon bra bild på digital tv,stängde av 9:30. Tur att jag inte behöver ger mig ut,bara går med hunden.Fyllde på i fågelrestaurangen,fåglarna är hungriga.
Yin o Yang
Ska, om inte svärmor blir sämre, åka från Värmland till Skåne imorgon torsdag. Måtte det värsta ha dragit över då unsure.gif . Alltid kämpigt att köra när det är dåligt väder, men värre när man vet att många är ute och jäktar. Bäst att resonera som så att det är bättre att komma fram sent än aldrig wub.gif
pejori
japp...det är lag på dåligt julväder..... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
slår aldrig fel... det kommer när folk ska ut och köra..ta det lugnt där ute alla smile.gif smile.gif smile.gif
ariana
Här regnar det snön o isen borta blåser vist men halka år ingen fara
det är skönt rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon