Annki
Är det bara jag som har problem med forumet idag? Segt som tuggummi...
Copycat
Hejsan Annki ! Nej då, det är inte bara du. Jag sliter mitt hår i förtvivlan snart. Det har varit segt emellan varven en längre tid nu, men idag tar det nog rekord. Inget vill sig riktigt och att försöka skriva något är inte det lättaste det heller. När man är klar och ska skicka så försvinner det oftast, bort i tomma intet. Sen bryr jag mig inte om att skriva om det igen, man tappar lusten liksom. Jag vill att det skall börja fungera som det ska snart, skulle dom inte göra om det så det skulle gå fortare? När då? jag längtar dit, och till våren. sad.gif
amaira
Nä, det funkade inte särskilt bra idag huh.gif
Kattgräs
Jag har inte haft mer problem än vanligt.
Inga från Närke
CITAT (Annki @ 25-12-2004, 14:59)
Är det bara jag som har problem med forumet idag? Segt som tuggummi...

Har haft problem under förmiddagen, inte nu men jag tror att många är ute på nätet en sådan här dag så det är hög belastning.
Sedan tror jag att alla animerade bilder som inäggen innehöll under juletiden tar lite kräm av servern. Men nu kan man snart byta ut dessa mot något enklare när nu julen snart är slut och ett nytt år börjar. /Inga
Christer i Falköping
Jag har haft det ovanligt lätt hela dagen idag. Har ni rensat cachminnet och cookies? Det brukar hjälpa.
Christer.
Annki
Kan man få en repetitionskurs i hur man rensar, Christer? Är inte så bra på det. Jag brukar avsluta alla besök här med "ta bort cookies", men det kanske inte hjälper? Nu känns det inte lika "trögt". Och vid 15-tiden var vi inte fler än fyra på forumet. Och bredbandet för övrigt flöt på fint! tongue.gif
Copycat
Hejsan ! Jag har en cookiesspärr, så det kan inte vara det som felar. Och att det är rörliga figurer kan inte heller ha betydelse, dom rör ju på sig nu också, och det går lite bättre nu än i förmiddags. Går man in på vad som helst, så går det utan problem, det är bara Odla.nu som krånglar och segar. Något måste det ju bero på,att det bara är Odla och vid vissa tidpunkter. wink.gif
Christer i Falköping
Om du högerklickar på internetikonen och sedan klickar på egenskaper, kommer det fram en sida, som det hos mig står:egenskaper för internet. Där kan du klicka på "Ta bort cookies" och "Ta bort filer" När jag klickar på filer kommer det upp en ruta där det står"Ta bort allt oflineinnehåll" Där klickar jag också. OBS! Om man klickar på den, försvinner alla inlagda lösenord som du kan ha på intenrtsidor. Så om du inte minns dem, skall du inte klicka där biggrin.gif
Christer.
kerstin z5-6
Cookiespärr hjälper inte -du kan bara ha en viss grad av sådan annrs kommer du inte in -kan inte logga in på odla -rensa kakor 1 gång i veckan smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon