Full version: Minsann!
cic
För han gav mig en digitalkamera i julklapp!! Han måste ha hört när jag har suttit här på odla.nu och tittat avudsjukt på alla vackar bilden som ni delar med er.. Nu kan jag också!!

(Eller så är det min underbara sambo som hört mig sukta.. rolleyes.gif wub.gif )
Milex
Japp, han kom med en till oss oxå!

Nu återstår bara att förstå instruktionsboken wink.gif
cic
CITAT (Milex @ 26-12-2004, 14:46)
Nu återstår bara att förstå instruktionsboken wink.gif

Min är jätteenkel! "Övertydlig" svenska och bra exempel hela tiden. Det bästa med en digitalkamera är ju att man kan prova hela tiden och ta bort bilder som inte blir bra.
Inga från Närke
Ser fram emot bilder och album från er när ni fotat med era fina kameror.
Har tyvärr ingen egen ännu utan får nöja mig med det gamla sättet eller min mobiltelefonkamera. /Inga
Kattgräs
CITAT (cic @ 26-12-2004, 14:37)
För han gav mig en digitalkamera i julklapp!! Han måste ha hört när jag har suttit här på odla.nu och tittat avudsjukt på alla vackar bilden som ni delar med er.. Nu kan jag också!!

Jag med! Men det var inte tomten, det var maken som drog med mig till fotoaffären idag (mellandagsrean). wub.gif wub.gif wub.gif

Batteriet laddas för tillfället, men sen... laugh.gif
Blomstertanten
Tomten finns inte alls !

För inte har han varit här med någon digitalkamera inte ! sad.gif
Iris i V-botten
Tomten är som kärleken.
Finns alltid .Det är bara föremålen som växlar
zaaritha
Bra sagt!
cic

Man kan ta kort på sig själv.. Sitter och leker och försöker lära mig alla finesser. rolleyes.gif

Nu har jag ett album. sleep.gif Men jag måste göra bilderna mindre för att odla ska "ta emot" dom.. Varför då? Allt jag har gjort är ju att lägga över bilderna från kameran-till datorn..

Jag inser nu att jag borde ha ställt den frågan i support- eller testavdelningen.. Eller sökt på andras frågor och svar. Hoppas ingen blir sur.. unsure.gif
Fenja
Du kan antaglien ställa in din kamera så att den tar mindre bilder direkt som du slipper krympa. Annars finns det ett program som heter paint i de flesta datorer med var hjälp du lätt kan göra bilderna mindre! Om du kollar i support eller testavdelningarna hittar du beskrivningar om hur du exakt går tillväga med paint.

PS. Avundsjuk på ditt röda hår!!DS

Mvh
Fenja
cic
Håller på för fullt med en massa program som följde med kameran. Jag är inte HELT korkad, men lite..

Det är hur roligt som helst, men det börjar svida lite i ögonen nu..

Ps. Bli hårmodell! Min sambos systerdotter går frisörprogrammet och hon ville göra nåt kul. Såklart att man ställer upp! Då kan det bli hur som helst.. laugh.gif Ds
Fenja
Jag menade inte att antyda att du är korkad om du tog det så... utgick bara från min egen referensram därvidlag (teknikidiot)! laugh.gif tongue.gif

Någon som behöver en hårmodell? rolleyes.gif

Mvh
Fenja
cic
CITAT (Fenja @ 27-12-2004, 16:14)
Jag menade inte att antyda att du är korkad om du tog det så... utgick bara från min egen referensram därvidlag (teknikidiot)! laugh.gif tongue.gif

ÅH NEJ! Det var inte nåt du sa, utan självinsikt!! tongue.gif biggrin.gif Det tar en liten stund för mig att komma in i nåt nytt när det gäller datorer. Jag är inte motvalskärring, men behöver "leka" mig fram för att lära mig. Så kan det ju vara. Andra saker lär jag mig hur lätt som helst..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon