Smekajsa
Fick min bokklubbs medlemstidning idag
med en helt underbar "trädgårdsbok"
som du gör själv

Tyvärr så funka inte länken !!

www.bonniersbokklubb.se

Sök på Art.nr: 51359
MoniqueÖ
Tjing!

Såg att den "bara" kostar 199.- hos Bonniers medan den kostar 219.- hos bokklubben Hem & trädgård. Hmmm kanske dags att sprida sina gracer om man vill vara säker på att hitta böcker billigare!

Men visst är den fin! Boken alltså!! Har inhandlat den för vår trädgårdsgrupp i bostadsrättsföreningen...vi skall fylla på vartefter vi planterar och sår. Men kompletterar med en pärm med olika flikar i för mer utförliga beskrivningar, som dessutom kan plocka ur vartefter växter dör (ve och fasa!!) eller så kan man fylla på vartefter nytt kommer till... Fast om vi sparar allt ser man vad som trivs och vad som inte blink.gif

Lycka till med din bok!

/Monique
jendah
Ser fin ut smile.gif wub.gif smile.gif

Men jag hittade den ännu billigare här: Bokus

181.- inkl. frakt. smile.gif

*habegäret växer..*
Smekajsa
Någon tia hit eller dit ........

jag beställer oftast flera böcker samtidigt
och i det långa loppet så går det nog jämt upp

smile.gif smile.gif

Har redan beställt den på nätet......
jendah
Sant, en tia hit eller dit... smile.gif

Men Bokus är ändå ett bra tips... framför allt om du beställer flera böcker, eftersom frakten är 19kr oavsett hur många du beställer... Och då är det oftast inte en tia hit eller dit längre (har ofta jämfört och de är nästan alltid billigast...)

Bokfynd är också praktiskt...
Magdis
166:- inklusive frakt hos Adlibris.
pisanggoreng
Adlibris har den ännu billigare.

[Edit: det hade visst redan noterats...]
jendah
Adlibris
Så trevligt smile.gif
...och med snabbare leverans dessutom...
Undrar varför inte adlibris dök upp på bokfynd.nu, det brukar det göra. unsure.gif
pisanggoreng
Ibland får man testa www.bokkap.se också.
Dzad
Har nån boken "skogens träd och buskar" av bl.a. Vedel o Svedberg? Tror den är ganska känd eftersom den är köpt i en vanlig liten bokbutik. Fick den i julklapp och har läst en 20 sidor ungefär. Har handlat mest om Sveriges skogars historia, vilket jag, som bor på andra sidan viken, tyckte var intressant.
Huvuddelen av boken har bilder av och information om Nordens och delar av Europas träd. Bra för en som tycker om träd, fastän den inte handlar om odling. smile.gif
Fast vad tycker ni om den? Visst får man tag på en del av det som står i den på internet om man är bra på at leta, men man kan inte ta med internet i sängen på kvällen, ut i skogen eller till sommarstugan. smile.gif
Tycker det är mycket mysigare med böcker också. rolleyes.gif

http://www.bokfynd.nu/cgi-bin/v2.0/www/nph...duct/9151840936
fruberglund
Den måste jag ha smile.gif

Fast jag har nyss skickat efter 3 böcker på Bokus så det får vänta till nästa månad. Jag handlar på Bokus eftersom jag kan samla poäng och använda premiecheckar från Coop där biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon