Full version: ?! HUR?
cic
Jag blir tokig!! Jag surfar runt, jag hittar en kul bild, jag klickar på den, går till "egenskaper, kopierar adressen, klistrar in den i ett nytt inlägg på odla (klickar på bildiknonen) ser adressen i inlägget, skickar..

Men det funkar inte.. sad.gif mad.gif
Ralf
Ralf
skumt, jag fick upp din ikon på dditt och mitt inlägg när jag varit på moderserverns hemsida o sett ikonen där, men då låg den ju sedan i mitt chacheminne
kanske har dom spärrat på nåt sätt för att slippa få för många anrop utifrån.
kerstin z5-6
suddar du http först ?
Tydligen men adressen -uselessgrafik tyder på att de lagt in en spärr som Ralf säger ..
yla
kollade o det står att du har inte tillåtelse att visa denna sida
så du får nog leta rätt på en annan bild
Fenja
Du får spara bilden på din dator och sedan lägga ut den i albumet på Odla så kan du använda den. Uselessgraphic har en länkspärr, men så vitt jag förstår är det fritt att kopiera och använda bilderna...
Mvh
Fenja
cic
Men om jag sparar den i min dator, klickar på den, går till egenskaper, då har den ju inte "adress"?? Vad kopierar jag in då??

*kliar mig förtvivlat i huvudet*
Fenja
För att en bild som du vill visa i ett inlägg, måste finnas ute på nätet...
Mvh
Fenja
cic
CITAT (Fenja @ 30-12-2004, 21:28)
För att en bild som du vill visa i ett inlägg, måste finnas ute på nätet...
Mvh
Fenja

Det var ju därför jag inte förstod när du skrev tidigare " Du får spara bilden på din dator och sedan lägga ut den i albumet på Odla så kan du använda den". Men det är ju bara bilder som inte rör sig eller?? wacko.gif wacko.gif

/Hälsningar från en förvirrad och småkorkad Ciczie
cic
Lyckades med min signatur i alla fall.. Den rör sig inte så mycket, men ändå! laugh.gif tongue.gif
Fenja
Avataren eller signaturbilden kan du ta direkt från din dator av någon anledning. Jag vet inte hur det förhåller sig om man vill ha en bild nere i signaturen. Men för att en bild ska synas i ett inlägg, t ex så här:

Så måste den ligga ute på nätet och kan inte länkas från din dator. Jag vet inte varför, men det funkar så.

Ps Söt signaturbild du har!

Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon