Caprice
Och här har det så smått endast börjat...
Undrar hur mycket tråkigheter det står om stackare som råkat illa ut imorgon pga fyrverkeripjäser... sad.gif

Tycker det är ett väldigt fint initiativ som många kommuner OCH privatpersoner gör, att istället för att köpa fyrverkerier skänker de pengarna till förmån för katastrofen i Asien....

Expressen

Ta det försiktigt ni alla ikväll... unsure.gif

Caprice
Sulawesii
Ja, det är tråkiga tider...... sad.gif
zaaritha
Ja det är ett fint initiativ!
Orchid
Jag kanske är ensam om att tycka detta men jag tycker det ändå :
jag hatar fyrverkerier, så det så! Slöseri med pengar, farligt, skrämmer djuren, skräpigt för naturen..

Igår när jag var i tvättstugan med min syster, så var det några tonåringar som kastade in fyrverkierier in i tvättstugan! Jag höll på att få hjärtattack, det lät som skott!!!! Jag blev så räddddddddddddddddddddddddddddd!
Stackars mig.. usch det var inte kul. Vad taskigt tänkte jag att man bara kan göra något sånt.. men men.. allt möjligt händer.

Gott nytt år på er alla, och var rädd om era fingrar om ni smäller.. fingrar armar ögon alltihop!
Anki på Öland
CITAT
Jag kanske är ensam om att tycka detta men jag tycker det ändå :
jag hatar fyrverkerier, så det så! =) Slöseri med pengar, farligt, skrämmer djuren, skräpigt för naturen..

Du är inte ensam!!! Även jag hatar allt vad smällare och fyrverkerier heter!!
Anki
zaaritha
Fyrverkerier kan vara fina att titta på--men så onödiga!
pejori
uppskattar inte fyrverkerier heller mad.gif mad.gif
just nu avfyrades ett sk. smatterband i trapphuset mad.gif mad.gif
har en mycket skotträdd hund.. tur att han är djupt neddrogad, annars hade han dött av hjärtslag nu wub.gif wub.gif
Copycat
Hejsan ! Alla mina tre kattflickor verkar ignorera att det smäller ute. Ibland så kan dom lyfta på huvudet och titta vad det var, men dom verkar inte ett dugg rädda.
Skönt tycker jag, som har två som det är första nyår för.
Krama om hundstackarn från mig Pejori, och dom andra djuren också förstås.
Hoppas att nya katten klarar smällarna, fast han är väl härdad? Kram på dig och gott nytt år! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon