God morgon o gott nytt år!
Har ni också tänkt på att det har gått 5 år sedan millennieskiftet och att känns som detta skifte var "nyss"? Märkligt vad tiden går fort! Eller är jag ”gammal”?
Ralf
Fem år går fort när man är gammal
GOTT NYTT ÅR
Fem år går ännu fortare när man är ung...
Min son fyller snart fem, och är stora karln redan. Det känns som nyss han låg i magen.
Det är på barnen man märker att tiden går. Själv känner jag mig inte ett dugg äldre än då, men barnen växer så det knakar och redan nästa år börjar han på sexårsverksamheten på skolan.
Gott nytt år!!!
CITAT (Ralf @ 01-01-2005, 10:34)
God morgon o gott nytt år!
Har ni också tänkt på att det har gått 5 år sedan millennieskiftet och att känns som detta skifte var "nyss"? Märkligt vad tiden går fort!
Vi pratade om just det i går kväll.
Fem år har redan gått...
Nittonhundratalet blir ju som artonhundratalet alltid har varit för en annan

...
Många tycks ha diskuterat detta, även vi pratade om det på festen i natt, att fet gick ju jättefort!! Kanske för att vi är gamla, går tiden fortare för oss??
Christoffer
01-01-2005, 12:05
Oj! Du har rätt. Tiden går otroligt fort.
"Tiden går fort när man är ung och lycklig" brukade min mamma säga. Skulle tro att det beror på det, och inte på att vi som tycker att skiftet var nyss börjar bli gamla.
Tiden går så fort att man knappt hinner få bort julpyntet så ska man dansa runt midsommarstången....
Och det går bara fortare och fortare.....
CITAT (Sollan @ 01-01-2005, 13:18)
Tiden går så fort att man knappt hinner få bort julpyntet så ska man dansa runt midsommarstången....
Och det går bara fortare och fortare.....
...och semlor får man köpa från julafton och nyårsrea börjar långt före jul oxå... huvva!
CITAT (Berith @ 01-01-2005, 12:12)
"Tiden går fort när man är ung och lycklig"
Det måste vara därför mina veckor bara består av måndagar och fredagar.
CITAT (lotta_ @ 01-01-2005, 19:23)
CITAT (Berith @ 01-01-2005, 12:12)
"Tiden går fort när man är ung och lycklig"
Det måste vara därför mina veckor bara består av måndagar och fredagar.

mina veckor består oxå till ca hälften, av söndageftermiddagar/kvällar, när man begrundar allt man borde ha gjort.
zaaritha
01-01-2005, 21:26
Instämmer att dessa år gått så fort!
Tänkte just i går på alla varningar som utfärdades innan skiftet!
Datorer skulle krascha, o s v.
wolkenkrabber
01-01-2005, 21:52
CITAT (ariana @ 01-01-2005, 10:57)
Fem år går fort när man är gammal
GOTT NYTT ÅR
jag är inte gammal o jag tycker att det kändes om om det var förra året
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.