fruberglund
Nu är äntligen vårt bredband inkopplat efter mycket strul mad.gif (virus m.m. som gjorde att vi var tvugna att formatera om datorn)

Ojojoj, vad fort det går jämfört med innan, era underbara bilder bara ploppar upp som maskrosor i trädgården (jag gillar maskrosor) smile.gif

Nästa vecka när jag är ledig ons-sön så ska jag botanisera bland era album så passa på att uppdatera dem nu så jag får se allt fint laugh.gif laugh.gif

Kram från en uppkopplad och mycket snabbare fru Berglund
Blomstertanten
Grattis !

rolleyes.gif visst är det stor skillnad med bredband !

Och man kan sitta hur länge som helst o kika runt i alla album smile.gif

Glömmer till och med bort att äta och sova i bland tongue.gif
Ina
Bredband är underbart!! Grattis!

...hälsar Ina som har "fetsnöre" sen 10 månader tillbaka... smile.gif
zaaritha
Snyft!
*Laika*
Snyft??? Har inte du nåt heller? Jippie, då är jag inte ensam, jag trodde bara att det var jag som tillhörde stenåldern. Skönt med lite sällskap. tongue.gif
Mvh. Laika
Anki på Öland
Det är skönt att det går fort, men det är inte det bästa tycker jag. Jag har den långsammaste varianten, så det går inte så extremt fort hos mig, men just det att man kan vara uppkopplad och inte behöver tänka på vad det kostar, det tycker jag är bra. Jag är uppkopplad hela dagen och kan gå in på Odla eller var jag vill, när jag vill och när jag har tid.
Anki
fruberglund
Vi har 0,5 och det är ju inte heller supersnabbast men det är ju ca 10 gånger snabbare än modemet så man märker ju skillnad.

Vi har alltid haft modem innan och har ändå surfat för samma pengar så det är ju skönt att man nu kan surfa ännu mer utan att tänka på att det drar iväg smile.gif Sitter dock fortfarande och oroar mig för taxan...har inte vant mig än laugh.gif tongue.gif
zaaritha
Vi får trösta varann, Laika!
Sollan
Har också "ångmodem"...!
renate
Grattis fruberglund!
Nu kan du surfa så mycket du vill,jag har ADSL sedan juni 2003,underbart.Om du ska titta i albumen,så har en del album även på AoT forum.Jag har mina flersta bilder där,de är något större än på odlas album.Lycka till. rolleyes.gif tongue.gif
Tommy
Å snart blir du van och tycker det gåt trögt smile.gif
fruberglund
CITAT (Tommy @ 02-01-2005, 20:50)

Hehehe, ja, inte så svårt att föreställa sig att det blir så tongue.gif tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Tommy @ 02-01-2005, 20:50)

Så tycker jag ganska ofta numera...trots att jag har 10Mbit tongue.gif laugh.gif

Grattis till bredband fruberglund! wub.gif
estet
Va kul för er!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon