Full version: Kerstin z5-6
fruberglund
Nu när jag äntligen fått bredband har jag börjat kolla på album och jag blev så avis och imponerad när jag såg din trädgård.

Några saker tyckte jag var extra vackra och roliga.

Jag gillade verkligen de hemmagjorda krukorna, krukan som låg ner i dammen men min absoluta favorit måste vara den här!!!....

Taklöksormen

Hur kan man bara ha fantasi att komma på en sån grej, den är ju bara sååå häftig tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Väldigt fin trädgård och vänta bara ni andra, snart är jag inne och rotar i era album också laugh.gif biggrin.gif wub.gif
kerstin z5-6
Roligt att du gillade det wub.gif Ditt bredband verkar bättre än mitt som strejkar nu när vi har halv storm , men mitt är ju luftburet ..

God fortsättning själv på trädgårdsåret biggrin.gif
Hannele
wub.gif Ormen är i min smak, Kerstin! Häftigt!
kerstin z5-6
Funderar på en ny modell i år -den gamla la jag på ett lite för skuggigt ställe -eller rättare sagt buskar o träd har blivit större omkring den
Taklöks-igelkott ? Jätteboa som biter sig i svansen med rabatt innanför?
Vi får se om det blir nåt
taklök var då väldigt lätt att så -för det går åt en del
Hannele- taklök går väl fint på ditt berg med-kul att den var i din smak med laugh.gif
Hälsar kerstin i snöstorm
Hannele
CITAT (kerstin z5-6 @ 02-01-2005, 13:06)
Hannele- taklök går väl fint på ditt berg med-kul att den var i din smak med  :lol:

Klart att vi har massor med olika taklök och sedum på berget.
Funderar på, hur jag ska kunna härma din orm. tongue.gif

Sprängstens-krokodil i Skåne.
Kajsa
Den var bra biggrin.gif
fruberglund
Hehe, vad får ni allt ifrån smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon