Full version: Söker förslag
anne
wacko.gif Vill ha lite förslag på hur jag kan eller skulle kunna förändra min baksida av trädgården. Har tänkt mig lite mjukare linjer och ett insynsskydd mot grannen. Alla förslag är välkommna. Se mitt album. Bild nr 6. Mvh Anne
Berith
Otroligt! Jag diskuterade ditt album med en annan forumist förut, vi tycker att du har en fantastisk omgivning. ohmy.gif wub.gif biggrin.gif
abborrmaster
hehe måste oxå kommentera det... Men kan du inte skriva vad ungarna ÄR för något wub.gif
anne
ohmy.gif Har noterat vad ungarna heter. rolleyes.gif
abborrmaster
ååååå... Kan man så tobak så tätt??? Eller de blir mycket mindre då va?

/Simon
Hans i Mälardalen
Hejsan!

När jag anlade rabbaterna på min baksida så valde jag att runda av hörnen på dem för att slippa undan det kantiga intrycket.
Det visas på den första bilden i mitt fotoalbum. Du lägger kanske märke till att det är en rand utan gräsmatta framför kanten. Där ska jag lägga sten så man kan klippa gräset ända in till kanten.

Jag har studerat mycket i strukturer, linjer och former och håller nu på med en hemsida som dels handlar om det. Välkommen in på en titt när den är fullbordad.

MvH
Berith
Jag vill också se! ohmy.gif wub.gif
anne
tongue.gif Givetvis så måste de krukas om så att de står en och en, arbetet med de är i gång. Fördelen med att dra många plantor i en burk är att man spara plats. Anne smile.gif
anne
tongue.gif Ja du Hans det skall jag tänka på till sommaren. Härliga bilder Mvh Anne tongue.gif
abborrmaster
CITAT (anne @ 02-03-2003, 20:49)
tongue.gif Givetvis så måste de krukas om så att de står en och en, arbetet med de är i gång. Fördelen med att dra många plantor i en burk är att man spara plats. Anne smile.gif

oh.... Men de är ju så klena, Är det inte svårt att omplantera dem? Och mina har dessutom mer än bara hjärtblad satt jag törs inte dra upp dem och om de sittr så tätt vill man väl inte köra en kniv emellan dem heller unsure.gif

/Simon
Berith
Nu ser jag också! smile.gif wub.gif Jättefina bilder, Hans!
Hans i Mälardalen
Tack! smile.gif
kerstin z5-6
Simon-tandpetare ,småplast skedar o dylikt är fint när man ska skola om.
Vänta till fler blad än hjärtbladen kommit och ta i hjärtbladen mad.gif aldrig blink.gif i stjälken så går det fint laugh.gif
abborrmaster
CITAT (kerstin z5-6 @ 03-03-2003, 00:27)
Simon-tandpetare ,småplast skedar o dylikt är fint när man ska skola om.
Vänta till fler blad än hjärtbladen kommit och ta i hjärtbladen  :angry: aldrig  :blink: i stjälken så går det fint laugh.gif

stjälken funkar sekurt bara dee att..... att..... att... *vaför skriver jag som jag tänker* de e SÅÅ klena! Så jag tror jag kör med tandpetare o grejor!

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon