Full version: Sova
zaaritha
Att det ska vara så svårt att få sova-nattetid!
Man blir ju helt fjärnad från de som har normal dygnsrytm!
Jag lever "liksom" ett bakvänt liv.........
Fenja
Känner igen det där Zaaritha!! tongue.gif
Mvh
Fenja
Bjäbban
Jag ska i vart fall slita mig från datorn nu och gå och se vad John Blund kan visa för spännande film i natt!
Natti, natti alla!
amaira
CITAT
Att det ska vara så svårt att få sova-nattetid!
Man blir ju helt fjärnad från de som har normal dygnsrytm!
Jag lever "liksom" ett bakvänt liv.........

Vill bara säga att jag vet vad du pratar om. Inte för egen del, men jag vet i alla fall. Att ha en "knepig dygnsrytm" är ganska tufft, och ställer mycket "på ända".

Kramar från amaira.
Kajsa
När man jobbar natt är dygnet alltid knepigt, sover inte normalt ens när jag är ledig, man vänjer sig med åren, att sova för lite. Men jag är ledig var tredje vecka året runt, perfekt för trädgårdsjobb vår - höst.
kristerh
Det är inte bra att vara ledig wink.gif man sitter uppe hela nätterna o glor på massa skitfilmer på tv, iofs brukar jag gå upp senast 09.30 när jag är ledig, man vill ju inte sova bort hela dagen wink.gif dessutom har jag märk att man har olika sovcykler, (iallafall jag) om jag inte går o lägger mig 23,00 så missar jag det tåget, nästa brukar gå vid 02,00 osv, är det fler som märkt samma sak?
krister
yla
jaa fy bubblan mina tåg går lite hursomhelst,inatt som va kom de inget tåg alls wub.gif idag e jag helt darrig men antagligen så kommer jag sova inatt,alldeles för många tankar gör att sömnen inte infiner sej hur trött man än är
jag e ju nattsuddare o förr va jag nattarbetare men de e iallafal jobbigt att inte somna då man vill rolleyes.gif
Betty
Jag har inte heller kunnat sova mer än några få timmar i natt. Jag hade huvet fullt av tänk... rolleyes.gif
Susanna
När man har huvudet fullt av tänk, så brukar det funka att skriva ner det. I alla fall för mig. Skriver jag så somnar jag.
pisanggoreng
Har läst någonstans att "tågen" kommer var 90:e minut.

Fast sen vi fick vår dotter har jag aldrig haft problem att somna... blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon