Eva i Skåne
Det tog mig över en timme innan jag lyckades logga in på min hotmail unsure.gif
Loggade in med lösenord och sen stod det bara och malde utan att komma vidare in. Efter flera försök kom jag till min brevlåda och läste ett par mail, men sen stod det helt stilla igen när jag försökte flytta till en mapp wink.gif

Jag tycker hotmail varit ovanligt segt de sista veckorna, men nu tar det nog priset wacko.gif
cic
Här är det inga problem med vare sig hotmail eller msn. Tog ett par sekunder som det brukar. Hoppas att det läser sig. smile.gif
*Molly*
Jag kommer inte heller in på hotmail idag. det står helt stilla. huh.gif
Ralf

En ni helt tokiga?? att skicka hot-mail e ju olagligt!!!
Fialotta
CITAT (Ralf @ 02-01-2005, 17:50)

En ni helt tokiga?? att skicka hot-mail e ju olagligt!!!

ohmy.gif laugh.gif ohmy.gif laugh.gif
Eva i Skåne
Då är det inte värt att skicka något hot mail till dig då Ralf rolleyes.gif laugh.gif
Ralf
För övrigt funkar hotmail perfekt för mig. Precis som Odla fungerar bra för mig till 99%.
kristerh
Har gett upp hotmail, trögt, dessutom var det så gott som omöjligt att skicka bilder, allt var för stort wink.gif
Nu kör jag med com hem:s mail funkar alldeles utmärkt rolleyes.gif
krister
Jejja
Jag har aldrig haft några problem med min hotmail. Den har funkat felfritt och jag har inte ens fått ett enda spam. ohmy.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon