CITAT (Tesa @ 04-01-2005, 15:44)
Det nya året börjar bra....
generatorn på ena traktorn lägger av...och medan vi försöker starta traktorn med bilen så lägger den av....och sen lägger nya datorn av...vägrar "väcka" bildskärmen...(så nu kör jag ångmodem...

)
och idag rök en slang till utgödslingen....och bilen står ju på verkstad....
håhåjaja....vi får väl hoppas att det blir bättre resten av året...
Hej
Du är inte ensam om det är någon tröst. Mina bekymmer i slut på förra året ser du på denna länk, som tur är verkar det som detta året börjar bättre.
http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...e82038712011531Har jobbat ½-tid nu i flera veckor och ska hålla på till sista januari sedan börja heltid igen om det går bra, gubben är fortfarande sjukskriven men blir bättre och bättre. Mina föräldrar hankar sig fram en dag i taget så lite ljus finns det.
Men man går där och oroar sig. Min tröst har varit att det finns någon som har det värre tyvärr, just i dessa dagar i alla fall.
Hoppas att allt ordnar sig för dig. Det viktigaste är ju att man får vara frisk för då kan man tackla många problem, men tyvärr så kostar det en hel del när problem som dina dyker upp så det kan ju ställa till det en hel del.
Vara sjukskriven ett tag är ju inte kanske så betungande ekonomiskt om man vet att det snart blir bättre. Men man får hålla lite hårdare i pengarna utifall att. Har man hus och bil vet man ju inte från dag till dag vad som kan hända så lite reserv måste ju finnas i plånboken.
Ha en bra fortsättning på 2005. /Inga