Full version: Rolig bild
evelina
Mycket bättre när matte lägger det i hundskålen!!!!

Kul bild !

Sulawesii
Vill ha! Vill gosa! Vicka goa ben.... oh.... wacko.gif Jag blir tokig!
LillaTiger
Lite samma stil på min bild. laugh.gif
tongue.gif Mjölken får ju inte gå till spillo, den lilla droppen på botten

cic
wub.gif wub.gif wub.gif
gammelnalle
CITAT (LillaTiger @ 04-01-2005, 17:41)
Lite samma stil på min bild.   laugh.gif
tongue.gif Mjölken får ju inte gå till spillo, den lilla droppen på botten

för att vara

Rolig bild Hund

var den rätt unik!!!!!

smile.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

bara skojar... bägge bilderna var kul.....
LillaTiger
hihii.. katten bor ihop med en shäfer och ibland verkar det som om katten är mer hund än vad shäfern är. tongue.gif
yla
alltså man blir glad av såna där tossiga bilder tongue.gif rolleyes.gif
Lilla Selma
Åh, vilka härliga bilder! Man kan bara inte fortsätta vara PMS-sur!!! laugh.gif wub.gif

/ Lilla Selma
Eva i Skåne
Kul bilder, men nu måste jag komma med en dum fråga huh.gif sleep.gif

Visst är väl hunden ett gosedjur????
Anki på Öland
Tycker det ser ut som en bulldogsvalp eller liknande.
Anki
lolo
Vilka söta små gosingar! wub.gif rolleyes.gif tongue.gif
Ina

En av mina missar trodde att det var en stor matburk som vanligt och skulle hjälpa mej att diska den. Det gick inte så bra... tur att jag var hemma och kunde hjälpa henne loss.
Sulawesii
...... visst är man hemsk ibland som hämtar kameran istället för att hjälpa dom på en gång...... biggrin.gif
En bra bild är en bra bild!! tongue.gif
Inga från Närke
En lite rolig berättelse tyvärr ingen bild.
När vi blev med katt för många år sedan så hade vi ju inte varit vana att ha nyfikna djur runt oss, så jag gjorde som vanligt när jag dukade vårt matbord.
Vi skulle ha efterrätt med vispgrädde, det tog jag fram på bordet sedan lämnade jag det obevakat och kom tillbaka efter en stund.
Vem stod inte på bordet och hade hela huvudet i skålen med vispgrädde, jo vår lilla Snuttis. När hon tittade upp på mig såg hon för rolig ut, hela huvudet fullt av vispgrädde, hon själv var helsvart. Då var det synd att man inte hade en digitalkamera till hands. Tyvärr är hon borta sedan många år och jag saknar henne, skulle vilja ha en ny men tyvärr så är vårt barnbarn allergisk mot katter. /Inga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon