uno
Blev det Teniriffa eller Madeira, nej. Blev det Gambia, nej.
Det blev 10 februaridygn på Masegården i Dalarna. Ett vegetariskt hälsohem med brett aktivitetsprogram och många olika behandlingar. Vad sägs om en öronljusbehandling á 310:- inget för mig men lite massage skadar inte.
Sulawesii
Lyxigt!
Monica M zon 4
Låter härligt! Fast ska du verkligen inte testa öronljusbehandligen?! Så kan du ju berätta för mig vad det är! laugh.gif
Caprice
Skönt, Uno... wub.gif

Fast jag vill oxå höra dej berätta hur det var att få öronljusbehandling... laugh.gif

Caprice
*Felix matte*
Öronljusbehandling...lite skeptisk är jag nog unsure.gif

Ha en skön tiodagars semester uno och berätta sedan vad du tyckte om hälsogröt, massage mm. wub.gif
Caprice
Nej, fy... tycker det verkar otäckt... blink.gif

Tacka vetja tops... biggrin.gif

Caprice
ÅsaF
Se till att ta med pulverkaffe och vattenvärmare om du är kaffeoman för de serverar bara koffeinfritt kaffe där. tongue.gif Jag och min mamma var där för några år sen. Själv dricker jag inte kaffe så jag led inget men min mamma klagade på huvudvärk. Känns skönt att inte vara slav under koffeinet.
uno
CITAT (Caprice @ 06-01-2005, 00:29)
Nej, fy... tycker det verkar otäckt... blink.gif

Tacka vetja tops... biggrin.gif

Caprice

Den bilden var verkligen rolig biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ullet
Öronljusbehandling ska visst vara nåt alldeles speciellt. Efteråt ska visst ljud kännas helt annorlunda o man har visst massor med skräp i öronen som dras ut med de varma virvlar som bildas när ljuset brinner. Jag skulle nog inte tveka att prova även om det lät dyrt med 310 kronor för själva "ingreppet". Går det lika bar med ett Liljeholmens? *tycks hitta nya, egna vägar* Hoppas du får en trevlig resa!
Elisabeth-Västkustkolonisten
Öronljusbehandling är bra.

Jag har alltid problem med vaxproppar i öronen och då använder jag ofta öronljus.

Elisabeth
lotta_
Bra val Uno. Du kommer säkert att känna dig pigg och utvilad när du kommer hem igen. Tio dagar med hälsosam mat, motion och sköna behandlingar borde göra underverk med vem som helst. Någon gång ska jag också unna mig en sådan resa. Ha det så trevligt!
uno
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 07-01-2005, 15:45)
Öronljusbehandling är bra.

Jag har alltid problem med vaxproppar i öronen och då använder jag ofta öronljus.

Elisabeth

Var köpes öronljus? Mina hörselgångar är extremt smala. Tårtljus verkar vara rätt storlek. biggrin.gif
Ingrid på Västkusten
http://www.klokast.se/siem/Ljus/

En mkt häftig site med mkt klokhet i :-)
adrian
Öronljus gjorde vi på Borneo och det var väldigt kul... biggrin.gif

Jag trodde att "man måste tro på det för att det ska funka"....

MEN... Jag trodde mina öron var rena..

Icke sa nicke...

Dessa suger ut vax m.m... och när de klipper upp dessa så låg det som ett cigarettfilter med vax däri, från mina ÖRON!!!

Sen kändes det som om skallen blev tom, det bara tjöt i skallen när det blåste... biggrin.gif

Garanterat en bra grej att göra, missa det INTE...

(har bild på detta men det vill ni nog inte se...)
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Blomstertanten
CITAT (adrian @ 11-01-2005, 14:30)
Sen kändes det som om skallen blev tom, det bara tjöt i skallen när det blåste... biggrin.gif

Är du säker på att det inte blåste rätt i genom då ? tongue.gif
Gunvor Nilsson
CITAT (uno @ 11-01-2005, 12:53)
Var köpes öronljus? Mina hörselgångar är extremt smala. Tårtljus verkar vara rätt storlek. biggrin.gif

Hälsokostaffärer som har lite andra prylar också brukar ha öronljus. Kostar runt 100-lappen. Rekommenderas att man har någon som hjälper till att hålla i ljusröret så man inte tänder eld på håret eller tappar röret. Efter den första skrattkrampen så brukar det gå bra laugh.gif Och sen behöver du inte vara orolig att hörselgången är för trång! Man trycker inte in pappröret i örat!

/Gunvor
Annlo
Jösses, Adrian, klart vi vill se biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Annlouice laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
adrian
Nu är det tomt.. biggrin.gif
amaira
Det här var ju intressant ...

Önskar dig en fin semester Uno, och tack för titten Adrian! Tur jag hann se innan du tog bort dem igen.

Jag vill också ha ljus i öronen.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag köper alltid mina öronljus i en viss häslokostaffair här i Göteborg.

Jag har också problem med smala hörselgångar men öronljus fungerar

Men man kan inte göra det själv

Elisabeth
Annlo
Tackar för titten, Adrian, jag hann också se tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Ja, det skulle man kanske behöva göra på sina barn och sambo, de verkar höra så dåligt biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Annlouice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon