Boxer
Tjolöholm

Är det någon av er som ska dit? smile.gif
Caprice
Har aldrig hört talas om... Något nytt..?

Synd att det ligger på fel sida av Sverige... sleep.gif tongue.gif

Caprice
anne-li i olofstorp
CITAT (Caprice @ 05-01-2005, 18:53)
Synd att det ligger på fel sida av Sverige...  -_-    :P

Caprice

Nej nej nej Caprice du har helt missuppfattat det hela, det ligger på RÄTT sida av Sverige! biggrin.gif rolleyes.gif sleep.gif

Det är klart jag måste testa denna mässan! Låter ju jättekul!
Anne-Li
jendah
Har aldrig hört talas om den... men det är inte så långt dit, så jag VILL iaf dit!! smile.gif smile.gif
fruberglund
Ska på hem & villamässan på Elmia (Jönköping där jag bor) helgen efter så det blir lite kaka på kaka i så fall smile.gif
renate
Elmia i Jönköping har jag varit en gång med jobbet.Det var en besvikelse,det var inte mycket trädgård,mer bygg och vvs och dyl.
Tjolöholm måste vara nytt,är inte så långt härifrån.Men det låter mer som en villamässa.Så jag vet inte.Om det blir trädgårdsmässa på Wapnö igen,åker jag dit,det var bara trädgård det handlade om.Den var i maj,så det fanns gott om plantor att köpa.
fruberglund
Vart ligger Wapnö?
Caprice
CITAT (fruberglund @ 06-01-2005, 00:00)
Vart ligger Wapnö?

Halmstad, tror jag... unsure.gif

Caprice
renate
Wapnö ligger i Holm utanför Halmstad.
fruberglund
Jaha, det är ju inte så långt smile.gif Håll oss gärna informerade om det blir nån mässa smile.gif
Monica M zon 4
Jag åker gärna till Tjolöholm! Det är inte så långt att åka för min del. Släng gärna ut nån blänkare till när det börjar bli dags! smile.gif
Yin o Yang
Låter trevligt! Kanske vi ses med våra VIP-knappar smile.gif
Exotic
Å vad kul att mitt favvo hus-slott Tjölaholm ...
Bara är älskar detta ställe wub.gif wub.gif

Exotic
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon