Gunilla i Arboga
Hej, tänkte göra en liten utställning i all enkelhet med växter som har varit "årets perenn" genom tiderna. Inte för att jag tror att de på något sätt skulle passa ihop i en rabatt, men det skulle iallafall vara kul att ha det som ett tema, och se hur det skulle se ut. Många av dem har jag nog redan, vad jag kan komma ihåg, men jag har glömt årtal och namn.

Skulle bli jätteglad om någon hade en lista, eller kunde tipsa om någon länk. biggrin.gif
-asno-
årets perenn

Här tror jag det finns vad du söker.

/Åsa
Gunilla i Arboga
Tusen tack biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Va bra !! Hade alla utom Stäppsalvian fr. -97 Var väl inte riktigt med i början. Nu kan jag i sommar ordna upp dem med skyltar i en särskild "visningsrabatt" Kanske inte blir så tokigt ändå när jag grunnar på växternas utseende...... det blir ju mycket åt det rödlila hållet.....kan bli något...hmmm..... nu fick jag en sån där härlig vårinspiration tongue.gif
Eva St
Tack Åsa för den länken!!!!!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon