Full version: Trollhasel & Klematis
Exotic
Min trollhassel blommar för fullt har missat totalt .....

+ att Klematisen är för tidig i starten stackars Ruutel sad.gif för det är bara den ) Januari idag.

Exotic
*hehoc*
Vilka fina bilder! Skyddar du klematisen mot kommande köldknäppar?
Exotic
Tack så mycket hehoc smile.gif

Nej jag skyddar dem inte...ska man kanske ??? wacko.gif blink.gif wink.gif
*hehoc*
Hej Exotic!
Tänkte bara att efter som klematisen hade kommit så långt så kanske den tror att våren är här och då fryser de vegeterande delarna bort när frosten kommer (om den kommer). Men det är säkert ingen katastrof även om du inte skulle skydda den.
En härlig och fin hemsida! (Jag skall på kurs, tänkte jag, för att lära mig hur man gör en sådan) Du har känsla för fotografiska motiv! Hoppas att många andra tittar in där!(Jo, jag såg att du har redan haft många besökare) Och katter - ja! En trädgård utan katt "är som kärlek utan kyssar"
mvh hehoc
Exotic
CITAT (hehoc @ 13-01-2005, 18:15)
Hej Exotic!
Tänkte bara att efter som klematisen hade kommit så långt så kanske den tror att våren är här och då fryser de vegeterande delarna bort när frosten kommer (om den kommer). Men det är säkert ingen katastrof även om du inte skulle skydda den.
En härlig och fin hemsida! (Jag skall på kurs, tänkte jag, för att lära mig hur man gör en sådan) Du har känsla för fotografiska motiv! Hoppas att många andra tittar in där!(Jo, jag såg att du har redan haft många besökare) Och katter - ja! En trädgård utan katt "är som kärlek utan kyssar"
mvh hehoc

hej Igen & 1000 tack för ett så himmla supertrevligt innlägg..
Mina smilband tog sig hela vägen till vart öra laugh.gif biggrin.gif

Helt rätt med dem 4-benta ,,^..^,,

Sen får vi se om klematisen vill sig hoppas det rolleyes.gif Sen visst är det kul att fota och gärna nära .

ha det hehoc
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon