Full version: Mat i tv
Dr_Westerlund
För ett par år sedan bara kryllade det av matlagning på tv. Det var kock dueller, Nakna kockar Nigella, mm. Man rotade i folks kylskåp och lät grytorna puttra i rutan så gott som dagligen.
Nu är dom bara borta allihopa. unsure.gif

Jag kan nog tycka att det var lite mycket ett tag men någon kanal borde väl kunna visa nåt om mat iaf. Jag saknar dom sad.gif sad.gif

Det gav i allafall mej en massa kul tips om vad man kan hitta på. Smaker att blanda osv.
Någon som har tips om roliga mat hemsidor att roa sig med istället?

Annalena
pisanggoreng
www.vegomums.com
www.tasteline.com
www.vegetarian.se

Sen finns det ju ett receptforum här på sidan.

[Själv tycket jag att de där matlagningsprogrammen i TV inte var något att se på...]
Tirre
TV4 har "Köket" varje vardag kl. 11.50.
Och kocken som är i morgonprogrammet förstås, men det vet jag inte om det är varje dag.

Igår lagade Alexandra Zazzi medelhavsmat med Bosse Holmström i "Lägg ut" - också på 4:an.

Läste nånstans att Tina Nordströms nya serie i SVT snart ska börja också.
Håll utkik!

// Tirre
KURT
SVT:s program MAT börjar igen i April, Tina kommer tillbaka i höst.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5909

För den som har tillgång till TV Finland så lagas det mat i programmet Strömsö, återkommer 30/1

http://www.yle.fi/matochfritid/
Ewa L
CITAT (Tirre @ 11-01-2005, 10:58)
TV4 har "Köket" varje vardag kl. 11.50.

Dessutom har de en massa repriser på nätterna. Brukar titta när jag inte kan sova. rolleyes.gif
elleave
CITAT (pisanggoreng @ 11-01-2005, 10:52)
www.vegomums.com
www.tasteline.com
www.vegetarian.se

Sen finns det ju ett receptforum här på sidan.

[Själv tycket jag att de där matlagningsprogrammen i TV inte var något att se på...]

ica
rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Hannele
SVT:s Toppform hade massa bra tips på bra och god mat.
Tesa
Part i målet...men arla har en prisbelönt sida....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon