Full version: Laila Freivalds
Jill-Ulrika
Det är sannerligen ofattbart att Laila Freivalds kunde komma tillbaka till politiken och till socialdemokratin efter "lägenhetsskandalen" och för att överta Anna Lindhs plats?!?
Hur sjutton det gått till förstår jag inte.

Tycker däremot inte hennes agerande i samband med "Tsunamikatastrofen" är särskilt förvånande, det är nästan precis vad jag hade väntat mig av henne.

Det senaste är väl att hon inför ett debatt program hade fräst till en researrangör som också skulle medverka i programmet, att hon minsann skulle: "Passa sig!"

Laila Freivalds skulle få ministerförbud enligt min åsikt mad.gif
birgitek
Håller med. Hon är sämre än sämst.
Birgit Ek
Tirre
Ja...
Hon ger ju inte direkt ett sympatiskt och "landsmoderligt" intryck - varken för oss här hemma eller för folk ute i "förskingringen".
Hon kanske är supereffektiv på nåt annat sätt, inte vet jag, men nej, hon har inte mitt förtroende för fem öre heller!

Jag har ju å andra sidan nyss bytt åsikt om Ernst, så... laugh.gif

Det kanske bara handlar om att placera henne på rätt post, så uppfattar man henne som jättebra.
Vad sägs om [fyll i eget val av det tristaste jobb ni kan komma på!] i ett välisolerat rum nånstans 800 m ner i ett norrländskt fjäll, utan kommunikationsmöjligheter med omvärlden?! tongue.gif biggrin.gif laugh.gif

(Förlåt norrlänningar, men ni har större berg än resten av landet...!)

// Tirre
kristerh
Hoppas svenska folket kommer ihåg henne och hennes bravader vid nästa val, göran persson är dessutom stolt över vad hon uträttat blink.gif
krister
Taxus
Hon verkar sitta löst, vad jag hört på stan, men hon ska avgå med heder om några månader när det lugnat ner sig lite.
Tycker synd om henne, lojal uppåt men med noll förståelse vad som går fel hela tiden, hon är en effektiv tjänsteman men ingen smidighet med folk. När hon hotade den sympatiska Lottie Knutson på Fritidsresor fick jag nog...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon